miercuri, 30 decembrie 2009

Remus Cernea nu respectă Constituţia şi merge la CEDO


"Dacă nu primesc dreptul de a candida merg până la CEDO", spune la Realitatea FM preşedintele Partidului Verde, Remus Cernea. El a adăugat că în România nu există un sistem electoral democratic. "Legile noastre electorale sunt profund discriminatorii şi nedemocratice, cum este şi această prevedere introdusă prin ordonanţă de urgenţă cum că pot candida la alegeri parţiale doar reprezentanţii partidelor deja parlamentare", a precizat Remus Cernea. Cernea a apreciat că această competiţia electorală este grav afectată prin aceste măsuri care elimină din competiţie. "Eu am intrat în politică pentru a construi o alternativă. Nu am intrat în marile partide pentru că tocmai din cauza lor am intrat în politică. Cred că realmente reprezintă o alternativă, ceea ce îmi doresc să realizez", a completat reprezentantul Partidului Verde. Biroul Electoral Municipal a stabilit că Honorius Prigoană şi Radu Stroe îndeplinesc condiţiile legale pentru a candida la fotoliul de parlamentar rămas vacant în urma demisiei lui Bogdan Olteanu. Remus Cernea nu a fost validat de către BEM, deoarece Partidul Verde nu a întrunit pragul electoral în 2008 şi nu are reprezentanţi în Parlament.

Un comentariu:

  1. Daca ar fi candidat ca independent mi s-ar fi parut un candidat interesant!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...