marți, 8 decembrie 2009

Antonescu: În afară de fanii lui Băsescu, nu cred că cineva are sentimentul că PNL a fost remorca PSD

Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a relatat, marţi, episodul din BPC privind discuţia telefonică dintre Tăriceanu şi Băsescu şi oferta unui Guvern PNL-PDL, menţionând că nu a fost "vreun scandal", dar că i-a reproşat lui Tăriceanu declaraţia referitoare la comportarea liberalilor ca o remorcă a PSD.
"La un moment dat, domnul Tăriceanu ne-a informat, ne-a adus la cunoştinţă, cu uşoară mândrie, faptul că a fost contactat de către domnul Băsescu, nu în nenumărate rânduri, pentru că a vorbit despre un apel. Şi domnul Tăriceanu a oferit această ipoteză (Guvern cu PDL - n.r.). Nu a ieşit vreun scandal, au existat anumite tensiuni pentru că eu i-am reproşat cumva declaraţia pe care domnia sa a făcut-o privitoare la faptul că PNL ar fi devenit sau s-ar fi comportat ca o remorcă a PSD sau, mă rog, căţeluş, ceea ce după părerea mea nu numai că nu s-a întâmplat, dar nici nu ar putea fi pus în discuţie", a susţinut Antonescu, într-o intervenţie telefonică la Radio Guerilla. Întrebat dacă Traian Băsescu ar fi propus funcţia de premier liberalilor sau chiar lui Călin Popescu Tăriceanu, Crin Antonescu a replicat: "Eu nu ştiu acum ce i-a propus, ce nu i-a propus, că nu ascult telefoanele". Liderul PNL a adăugat, în schimb, că o decizie politică privind opţiunea PNL va fi luată de partid pe toate bazele statutare, menţionând că, în afară de fanii lui Băsescu, nu crede că vreun liberal a rămas cu sentimentul că el sau PNL s-au comportat ca nişte remorci ale PSD. "Reamintesc că opţiunea dintre cele două tururi ale alegerilor, pe care am propus-o, a fost adoptată cu unanimitate, inclusiv cu votul domnului Tăriceanu, şi în BPC, şi în CNEx şi în DP. S-o fi schimbat situaţia între timp, dar eu nu am sentimentul şi nu cred că, în afară de fanii domnului Băsescu, altcineva ar putea fi rămas cu sentimentul că eu sau PNL ne-am fi comportat ca nişte remorci ale PSD", a declarat Antonescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...