miercuri, 30 decembrie 2009

Băsescu: După ce-mi termin mandatul, am terminat-o cu politica


Traian Băsescu este la ultimul mandat. După încheierea acestuia, şeful statului "a terminat-o cu politica". Declaraţia a fost făcută marţi seară, la postul de televiziune OTV. "Eu nu mai candidez. După ce termin cu funcţia de preşedinte, am terminat-o cu politica", a spus Traian Băsescu. Acuzat, în repetate rânduri, că a organizat referendumul pentru a schimba Constituţia în favoarea sa, Traian Băsescu a negat orice implicare, spre folosul propriu, în efectuarea acestui demers. "Singura mea intenţie este să avem o constituţie care să împingă statul la modernizare", a încheiat Băsescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...