miercuri, 9 decembrie 2009

Dialog cu Radu Mazăre....


"Da, nu am spus că o să plec în prima zi după ce este ales Băsescu. O să văd cum decurg lucrurile şi voi pleca atunci când voi dori eu, nu când va dori altcineva. Un lucru tot m-a bucurat. Băsescu, ăăă, Băsescu... Geoană a luat 70% în Brazilia"(râde).

Vine întrebarea reporterului....Cine îşi doreşte să plecaţi?
"Sunt mulţi care-şi doresc".
Intervine iarăşi reporterul....PSD la guvernare sau în opoziţie?
"Nu mă interesează. Şi cred că dacă a ieşit Băsescu, nu vorbesc despre banii care s-au dat pentru alegeri, despre cadourile care s-au dat pentru alegeri, eu nu vorbesc despre frauda care a fost făcută masiv. Eu vorbesc despre felul în care au votat constănţenii care probabil şi fără această fraudă tot către Băsescu ar fi înclinat şi, ca atare, să facă omu’ Guvernul, să o pună pe Sulfina Barbu ministru la Mediu şi aşa mai departe. Şi eu mă întreb de ce au votat constănţenii cu Băsescu, că acum cinci ani de zile m-au votat pe mine şi pe noi, dup-aia l-au votat pe Băsescu, dup-aia iar pe mine, iar pe noi la alegerile generale, iar pe Băsescu. Nu ştiu ce vor constănţenii. La şedinţa de aseară le-am spus primarilor PSD că dacă voi lua decizia să plec o voi lua în funcţie de cum merg lucrurile şi nu voi dispărea în neant, ci o să-i anunţ în aşa fel încât să ştie oamenii ce au de făcut. Ar trebui să decurgă cât de cât mai normal. Dacă vor decurge ca până acum, probabil că decizia asta va fi. Este o chestiune de luni de zile".

Reporterul întreabă despre scindarea PSD...
"Nu ştiu deocamdată şi nici nu mă interesează. Nu are nicio legătură PSD-ul. Are legătură numai Băsescu, Guvernul şi ce mi se întâmplă mie personal şi ce se întâmplă oraşului. După câte s-au întâmplat în ăştia cinci ani de zile, nu. Eu am o dezamăgire şi o mâhnire în suflet pentru că aceşti ultimi cinci ani, ca să nu îi iau pe toţi zece m-am zbătut ca să fac să meargă lucrurile bine în oraş. Nu poate contesta nimeni lucrul acesta. Iar Băsescu s-a zbătut să meargă prost în oraş. Nu era normal să îi pun să aleagă?! Am o dezamăgire. Nu mă întrebaţi de ce mă votează pe mine şi pe noi la general şi pe Băsescu la preşedinte".

Spre sfârşit reporterul iar intervine şi atacă....V-aţi gândit vreodată să ieşiţi din PSD?
"Nu cred că are vreo legătură cu PSD-ul şi eu oricum nu sunt curvă politică".

Tot reporterul...."Circulă un zvon cum că aţi accepta o propunere din partea lui băsescu să intraţi în PDL".

Nu am luat-o în calcul. Deocamdată m-am retras, nu mai fac declaraţii publice... Nu am avut nicio propunere, nici nu mă interesează, nici nu o iau în calcul. Mă retrag şi o să mai discutăm peste câteva luni de zile şi atunci o să mai discutăm. (Bucuria lui Mircea Geoană la aflarea primelor rezultate) pe mine m-aţi văzut că ţopăiam? Mai am o experienţă de acum cinci ani exact la fel. Deocamdată nu mă mai interesează politica. Poate că înţeleg eu lucrurile greşit. Mă retrag câteva luni de zile. Să facă Băsescu... să şi-i pună pe Blaga, Ridzi, Udrea, Piţi.. că înţeleg că cel puţin o mare parte din constănţeni asta au vrut. Să şi-i pună, să guverneze cu ei şi om mai vedea ce o fi.

Şi până la urmă a venit şi întrebarea clară....Ce înseamnă să vă retrageţi din viata politică?

"Capu’ la cutie"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...