sâmbătă, 5 decembrie 2009

Geoană, întrebat dacă mai are încredere în S.O.Vântu: "M-am lecuit"

Preşedintele PSD, Mircea Geoană, a răspuns vineri seară că s-a "lecuit" la întrebarea dacă mai are încredere în omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu. Remarca lui Geoană a fost făcută într-o emisiune Antena 3 în timpul unui expuneri a "soluţiei Johannis" şi a parteneriatului PSD-PNL. "Îi rog pe toţi - liberali, dar şi alte culori politice- să înţeleagă că în acest moment avem o soluţie pentru această ţară. Vreau să vă mai spun un lucru. Nu am crezut nici eu, pentru că şi eu sunt Stan Păţitu’ în politică. Am avut încredere în multă lume şi de multe ori m-am înşelat. Am avut surprize neplăcute cu oameni în care am crezut foarte mult. Dar vă dau cuvântul meu de om...", a afirmat Geoană, moment în care a fost întrerupt. "În Vântu mai aveţi încredere?", a fost întrebat liderul PSD de către un alt invitat în emisiune. Geoană a răspuns scurt: "M-am lecuit". El şi-a continuat expunerea fără o altă referire la omul de afaceri. "Am o senzaţie de încredere şi de echipă cu Crin Antonescu şi cu Johannis, cum nu am avut de multă vreme. Pot să spun că se naşte un triunghi de forţă la vârful politicii româneşti", a mai spus candidatul PSD la prezidenţiale. Sorin Ovidiu Vântu a declarat joi seara, după confruntarea prezidenţiabililor, că s-a întâlnit cu Mircea Geoană, care îi este prieten de patru ani, pentru a-l detensiona. "Voi încerca un moment de sinceritate cu dumneavoastră. Sunt prieten cu Mircea Geoană de patru ani de zile", a spus Sorin Ovidiu Vântu la postul de televiziune Realitatea, la scurt timp după finalul marii finale a candidaţilor la prezidenţiale, în cadrul căreia Mircea Geoană recunoştea că s-a întâlnit cu omul de afaceri, pe care a susţinut că nu-l place. "Mi-a plăcut de pe vremea când era ministru de externe. Între mine şi Mircea Geoană este o relaţie de prietenie, cum tot aşa a fost o relaţie de colaborare perfectă între mine şi domnul Traian Băsescu. De câte ori am fost întrebat dacă am vreo relaţie sau îl cunosc pe Traian Băsescu am negat pentru că nu am vrut să intru niciodată în conflicte politice", a spus S.O. Vântu. El a mai spus că îl cunoaşte pe Băsescu şi că a avut o relaţie de colaborare până la un moment dat, când aceste relaţii s-au răcit, dar nu ca urmare a prieteniei sale cu Geoană, ci din cu totul şi cu totul alte motive. În privinţa întâlnirii din noaptea de miercuri cu Mircea Geoană, despre care Academia Caţavencu şi Hotnews au relatat că s-ar fi desfăşurat vreme de 34 de minute, la locuinţa omului de afaceri, Sorin Ovidiu Vântu a spus : "Mircea Geoană a fost aici, era în noaptea dinaintea dezbaterii şi a venit să se relaxeze. Repet, suntem prieteni. Am pălăvrăgit o grămadă. Am încercat, într-adevăr, să îi creez o stare de relaxare, să îl detensionez. Era încordat pentru că a muncit mult". De asemenea, Vântu a mai precizat că "nu a dat niciun leu în campania electorală domnului Geoană". "Nu am acordat niciun fel de sprijin mediatic dlui Geoană. Mai mult decât atât, azi sunt sunat de un ziarist de la Academia Caţavencu, jurnalist care operează în trustul de presă al cărui acţionar sunt, şi a întrebat "Domnule, a fost domnul Geoană la dumneata?" Am recunoscut fără niciun fel de jenă", a adăugat Vântu. Mircea Geoană declarase, într-un interviu publicat miercuri în Gazeta sporturilor, că nu-l place pe Sorin Ovidiu Vântu, pe care îl consideră malefic şi turbulent. În cadrul confruntării de joi, Geoană a repetat că nu-l place pe Vântu, precizând că s-a dus la omul de afaceri pentru a discuta despre interviul citat. Vântu a spus că a acceptat ca Mircea Geoană să se debaraseze public de el. "Sincer, nu trebuia să fac acest lucru", a spus mai apoi Vântu. Întrebat dacă declaraţia lui Mircea Geoană potrivit căreia cei doi s-ar fi întâlnit de două ori era menită să mascheze prietenia Vântu-Geoană, omul de afaceri a spus: "Am convenit să nu devoalăm, pentru a nu da muniţie adversarilor politici ai domniei sale".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...