luni, 14 decembrie 2009

Filmuleţ cu Mircea Geoană primind bani pentru "un loc eligibil"

Un filmuleţ în care preşedintele PSD Mircea Geoană primeşte o sumă de bani pentru "un loc eligibil" pe listele PSD la alegeri a fost postat pe internet.


"Eu am aici 5.000 de euro, contribuţia mea la campanie. Vă ajută pe dumneavoastră acum, dar asta e contribuţia mea în pregătirea unui loc eligibil", spune o voce de femei ce apare pe film împreună cu liderul PSD Mircea Geoană. Acest film nu pare a avea nimic în comun cu caseta despre care a făcut vorbire preşedintele Traian Băsescu în campania electorală.
Traian Băsescu a sugerat, într-o emisiune la OTV, că deţine o casetă cu imagini compromiţătoare despre Mircea Geoană, dar că a refuzat publicarea ei şi chiar a ameninţat staff-ul său că îşi va retrage candidatura dacă o difuzează presei, precizând şi că cei din PSD "se filmează între ei şi se vând". "Am anunţat stafful meu că dacă o publică, îmi retrag candidatura", a declarat Traian Băsescu. El a fost întrebat anterior dacă deţine o casetă cu imagini compromiţătoare la adresa contracandidatului său, Mircea Geoană. Şeful statului nu a negat că ar fi în posesia unei astfel de casete. Totuşi, el a spus că-i va înmâna caseta personal lui Mircea Geoană "a doua zi" după alegeri. "Este o problemă internă a PSD. Ei se filmează între ei, apoi se vând", a mai spus Băsescu. Preşedintele Traian Băsescu a fost, întrebat, de presă, când îi va da caseta promisă lui Mircea Geoană, şeful statului răspunzând că încă nu s-au comunicat rezultatele oficiale. Băsescu nu a făcut alte precizări.

Un comentariu:

  1. Este o practica sa fie dati bani pentru anumite pozitii in partid. Cum se face ca doar Geoana cade in capcana inregistrarilor video?

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...