vineri, 4 decembrie 2009

Năstase: E adevărat, m-am întâlnit de trei ori cu Băsescu, dar la invitaţia lui

Fostul premier Adrian Năstase scrie, vineri, pe blog, că este adevărat că s-a întâlnit de trei ori cu Traian Băsescu, dar numai la invitaţia şefului statului şi pentru că soţia lui Traian Băsescu a fost impresionată că soţia sa a ajuns în spital "din cauza cuplului Morar-Macovei".
Preşedintele Traian Băsescu a declarat, vineri dimineaţă, la Kiss FM, că a avut, în timpul mandatului, trei întâlniri cu Adrian Năstase, două la Bucureşti şi una la Predeal, la solicitarea preşedintelui CN al PSD şi că i-a spus acestuia că nu intervine pentru dosare. "E adevărat, am fost vecini. Dar nu m-aţi auzit comentând viaţa de familie a lui Traian Băsescu. Şi nici nu o voi face. E adevărat, ne-am întâlnit de trei ori. De fiecare dată, la invitaţia lui. Şi datorită faptului că soţia lui a fost impresionată că soţia mea a ajuns în spital, la un anumit moment, datorită cuplului Morar- Macovei. Aşa se explică faptul că, la Predeal, am fost împreună cu soţia mea, la invitaţia lui şi a Mariei Băsescu. I-am spus, de fiecare dată, că eu cred că în spatele procurorilor DNA erau instrucţiunile lui, ceea ce s-a dovedit în timp", scrie, în replică, Adrian Năstase pe blogul său. El a arată că Băsescu şi-a adus aminte, după două zile, la un alt post de radio, că s-a întâlnit cu el, de trei ori şi nu o dată. "Se pare că are o memorie care a început să-i creeze probleme. Eu nu am comentat, mai larg, în aceste zile, afirmaţiile lui pentru că ştiu că vrea să se agaţe de mici scandaluri ca să nu explice nimic despre mizeria de mandat de cinci ani pe care l-a avut şi în care a încercat să acopere scandalul dispariţiei flotei prin lupta împotriva corupţiei termopanelor mele", scrie preşedintele Consiliului Naţional al PSD. Năstase susţine că Traian Băsescu nu a reuşit decât "să arunce cu noroi, într-un mod penibil pentru un şef de stat, împotriva unui fost prim-ministru". Adrian Năstase mai precizează că a fost impresionat, în mod special, la întâlnirea pe care a avut-o la Predeal cu şeful statului, care a avut loc în ziua în care a fost găsit spânzurat, în Bucureşti, Florian Anghelescu, de faptul că Traian Băsescu nu a avut nicio reacţie de regret. "Ceea ce m-a impresionat însă, în mod special, la întâlnirea de la Predeal, a fost faptul că în acea zi, la mijlocul lunii martie 2006, fusese găsit spânzurat, în Bucureşti, Florian Anghelescu, proprietarul fabricii de ţigări cu acelaşi nume, sponsor principal în campania sa prezidenţială, în urma căreia soţia lui fusese numită consilier la Cotroceni. Nicio reacţie de regret. Maurul îşi făcuse datoria, maurul putea să moară", adaugă Năstase. "Ăsta este omul care vrea să mai fie preşedinte încă cinci ani. Pregătit să sacrifice pe oricine pentru a-şi atinge ţintele. Acum, însă, voi decideţi", încheie Adrian Năstase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...