vineri, 11 decembrie 2009

Oprescu, Mitrea şi Diaconescu au discutat vineri "ca prieteni vechi"

Primarul Capitalei Sorin Oprescu şi senatorii PSD Miron Mitrea şi Cristian Diaconescu s-au întâlnit vineri, la un restaurant, Mitrea a spus că au discutat "ca prieteni vechi", iar Oprescu a comentat că membrii PSD "au nevoie de medicamente" după alegeri, ei negând că ar fi discutat despre şefia PSD. "Sunt distruşi ăştia, au nevoie de medicamente că a pierdut PSD. Trebuie să mă apuc să îi tratez. Nu auzi, mă, că sunt distruşi că a pierdut PSD. Au nevoie de medicamente ăştia (....) o să îi sprijin puţin cu medicamente să iasă. Nişte...nişte antidepresive", a spus Oprescu râzând, la ieşirea din restaurant, potrivit RealitateaTv. Depre Mitrea şi Diaconescu a spus că "tufliţi de chestia asta". Întrebat dacă a discutat cu cei doi despre schimbarea lui Mircea Geoană de la şefia PSD şi preluarea funcţiei de unul dintre ei, Oprescu a negat. "Nu, e chiar o prostie, pe cuvântul meu. Nu, nu, să vorbim serios...", a spus Oprescu, susţinând că "se ţine de cuvânt" şi nu va reveni în PSD. Oprescu a spus că o eventuală schimbare a şefului PSD "nu o hotărăşte nici Mitrea, nici Diaconescu, cu atât mai puţin Oprescu sau altcineva" şi că nu aveau de ce să vorbească despre Mircea Geoană, căruia i-a urat, ca doctor, "tărie de caracter". În imaginile difuzate de Realitatea TV, Cristian Diaconescu nu a răspuns niciunei întrebări. Ulterior, Diaconescu a declarat, că întâlnirea sa cu senatorul Miron Mitrea şi primarul Capitalei, Sorin Oprescu, de la "crâşmă", nu a privit subiectul preşedinţiei partidului. Miron Mitrea, cunoscut pentru disputa pe care o are cu Viorel Hrebenciuc, şeful de campanie a lui Mircea Geoană, şi cu grupul apropiaţilor acestuia, a negat şi el că s-ar fi discutat despre schimbarea conducerii partidului. "Nu am discutat asemenea lucruri. Ne-am întâlnit, am băut o cafea. Am mâncat o mămăliguţă cu brânză. Am discutat ca prieteni vechi. Am discutat de multe lucruri ca prieteni vechi. Am discutat de multe lucruri. Nu e momentul acum să dicutăm aşa ceva", a spus Mitrea la ieşirea din restaurant. Mitrea a spus că a discutat cu Oprescu şi cu Diaconescu despre situaţia politică actuală, au discutat "şi multe lucruri care nu au de a face cu politica"."Ne gândim şi noi la ce se întâmplă", a mai spus Mitrea. Realitatea TV cita site-ul Impactnews care susţine că întâlnirea celor trei politicieni ar confirma faptul că se discută despre schimbarea lui Mircea Geoană de la şefia PSD şi că Miron Mitrea i-ar fi propus lui Sorin Oprescu să se întoarcă în PSD şi să preia conducerea acestei formaţiuni.

Guşă: Doi din acest triunghi, Mitrea şi Oprescu, au făcut tot ce au putut pentru ca Mircea Geoană să nu câştige

Prezent la emisunea Realitatea TV când au fost difuzate imaginile cu cei trei politicieni, consilierul lui Mircea Geoană, Cozmin Guşă, a declarat că Miron Mitrea şi Sorin Oprescu au fost împotriva actualului şef al PSD. "Vreau să fac o singură menţiune... doi din acest triunghi, Mitrea şi Oprescu au făcut tot ce au putut pentru ca Mircea Geoană să nu câştige. Atunci e vorba de o consecvenţă. Nu ştiu ce a căutat Cristi Diaconescu săracul în această "ciorbă" sau în această "mămăliguţă cu brânză", după cum a zis Mitrea, dar în mod evident atât Mitrea cât şi Oprescu, chiar dacă se declară oameni de stânga, au fost împotrivă ca Mircea Geoană să câştige preşedinţia României. Deci, la ei e vorba de o consecvenţă", a comentat Guşă. El a spus că "o rupere în interior", în PSD, este complicată în acest moment. "După părerea mea nu există un alt lider în acest moment în PSD care să îl concureze pe Mircea Geoană. Dacă ar exista unul de aceeaşi magnitudine cu Mircea Geoană am discuta, am putea vorbi de o luptă foarte dură şi de o ruptură", a mai spus Guşă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...