vineri, 22 ianuarie 2010

Mitrea candidează!


Senatorul PSD Miron Mitrea a anunţat vineri că va candida la preşedinţia PSD, urmând să-şi contureze platforma împreună cu echipa sa din care ar face parte Adrian Severin, Marian Sârbu şi fostul membru PSD Sorin Oprescu, numindu-l printre "bunii săi colaboratori" şi pe Cristian Diaconescu. 'Am să candidez. Sigur că am să candidez. Nu există altă soluţie. Nu mă interesează decât funcţia de preşedinte al partidului, nicio altă funcţie. Nu mă interesează funcţia de preşedinte al Senatului. Nu am de gând să ies la pensie', a precizat Mitrea. El a susţinut că nu a avut nicio relaţie specială cu preşedintele Traian Băsescu, aşa cum s-ar fi vehiculat în ultima vreme. 'Nu am obsesia Traian Băsescu. Nu cred că politica se face cu obsesii', a mai spus Miron Mitrea.

Un comentariu:

  1. Asta ii mai trebuia la presedentia PSD ca sa cada definitiv! Bine ai venit Mitrea, adio PSD!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...