vineri, 15 ianuarie 2010

Berceanu către Preda: "Ar trebui să se mai dea jos de pe blog. N-a mers domnul cu troleul cât am mers eu"

Europarlamentarul Cristian Preda ar trebui să se dea jos de pe blog şi să se implice în activitatea partidului, a declarat, democrat-liberalul Radu Berceanu, în replică la reproşul acestuia adresat liderilor de partid care nu ar mai coborî din 4x4. Trimis la plimbare cu troleibuzul de către colegul "intelectual" din partid, Radu Berceanu i-a recomandat europarlamentarului să lase blogosfera pentru activitatea propriu-zisă de partid. "Domnul Preda ar trebui să se mai dea jos de pe blog. Activitatea în partid se face cu oameni, nu cu bloguri. Deci, să vină pe-aici, să discutăm şi, după aceea, mai vedem. Nu merge şi n-a mers domnul Preda cu troleibuzul cât am mers eu" a afirmat Berceanu. Despre ideea lui Stolojan privind delimitarea activităţii politice de cea guvernamentală în PD-L, Radu Berceanu apareciat că aşa ceva "nu este funcţional". "Facem un soi de guvern de tehnocraţi, dar de la noi? Cei care sunt şefi de partid le dau sarcini ăstora? Sau care e relaţia? Adică poţi fi preşedinte de partid şi premier, dar nu poţi fi ministru şi... Păi, eu nu sunt nimic la partid" a amintit Berceanu. Cristian Preda continuat recent atacul lansat către greii din partid susţinând că şefii ar trebui să meargă din când în când cu troleibuzul. "Oligarhia e ceva periculos pentru societate, fiindcă ea înseamnă osificarea partidului şi refuzul lui de a asculta ce spun oamenii. Eu le recomand şefilor din PD-L să meargă din când în când cu troleibuzul, cum fac eu, ca să audă ce spune lumea. Nu poţi face politică din 4x4. Eu nu tac şi nu mă va cenzura nimeni ", a susţinut Preda, într-un interviu acordat Academiei Caţavencu, reluând tema lansată, în urmă cu două săptămâni, când scria pe blogul personal că partidul este în pericol de oligarhizare.

Un comentariu:

  1. Cel mai distractiv e Berceanu: dumnealui cred ca nu mai stie nici ce e mersul pe jos, daramite cel cu troleul!Ca sa nu mai vorbim de trenuri, autostrazi sau de amaratele de avioane de la Tarom. Daca nu cumpara Petre Roman cat a fost prim ministru niste avioane acu zburam ca Vuia: mergeam la aeroport sa ne puna aripi si sa ne dea cate un sut ca poate decolam!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...