sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Conservatorii lui Felix au rămas fără preşedintele Daniela Popa


Preşedintele Partidului Conservator, Daniela Popa, a anunţat sâmbătă, de la tribuna Consiliului Naţional, că demisionează din funcţia de lider al partidului şi a adăugat că această dezicie a fost luată cu puţin timp înainte de alegerile prezindenţiale. Daniela Popa a optat astfel pentru un post în Comisia de Supraveghere a Asigurărilor. 'Astăzi ( sâmbătă - n.r.) voi anunţa un lucru pe care majoritatea colegilor mei îl ştiu. Îmi voi da demisia din funcţia de preşedinte al PC şi din cea de calitatea de parlamentar. Această decizie nu este neapărat consecinţa directă a faptului că am optat pentru o funcţie în Executiv (membru în Consiliul de Supraveghere a Asigurărilor - n.r.). Am luat această decizie cu puţin timp înainte de alegerile prezidenţiale, însă am ales să nu fac acest pas decât după ce scena politică se va relaxa, evitând astfel riscul de a pune PC într-o situaţie delicată în prag de alegeri', a precizat Daniela Popa. Ea a adăugat că motivele personale au stat la baza acestei intenţii, precizând în acest sens că, din punctul său de vedere, mandatul unui politician trebuie cântărit din perspectiva Monitorului Oficial, şi nu prin prezenţele în revistele de can-can. 'Părăsesc scena politică după 20 de ani, la finalul cărora să spunem că am obosit. Am obosit să fac astfel de politică. (...)Am decis să renunţ la acest ultim mandat de parlamentar din convingerea că această poziţie va fi câştigată de un candidat mai tânăr şi mai ancorat în realităţile actuale. (...)Am intrat în partid cu cele mai bune intenţii şi speranţe. Intenţiile le mai am, speranţele....', a mai spus preşedintele PC. Daniela Popa a mai spus că, timp de doi ani cât a fost preşedintele partidului, 'lucru pe care nu toţi l-au simţit', a încercat să dea dovadă de bun-simţ, chiar dacă acest lucru nu ajută foarte mult în modul în care se face politică azi în România. 'Sunt femeie şi am farmecele mele ca femeie, dar puterea... Poate că e timpul să aveţi lideri mai vocali. Sunt de acord că scopul politicii este puterea, dar niciodată nu voi fi de acord că aşa se face politică, nici pentru mine, nici pentru partidul meu', a mai spus vicepreşedintele Camerei Deputaţilor. În finalul discursului său, Daniela Popa a accentuat că nu părăseşte scena politică învinsă, 'deşi ştiu că mulţi ar fi tentaţi să creadă acest lucru'. 'Credeţi-mă că voi dormi liniştită seara şi voi fi mulţumită de ce am făcut în aceşti 20 de ani de politică', a mai arătat Daniela Popa. Preşedintele PC a dat autografe, la începutul Consiliului Naţional, pe două volume care-i purtau semnătura tuturor membrilor conservatori interesaţi. Este vorba de volumul 'Mandat de parlamentar' şi 'Marea Neagră. Frontieră estică a structurilor euro-atlantice'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...