miercuri, 27 ianuarie 2010

Mitrea: Nu-mi retrag candidatura şi-l invit public pe Năstase alături de mine în echipă

Senatorul PSD, Miron Mitrea, afirmă că nu se va retrage din cursa pentru şefia PSD, aşa cum au susţinut unii dintre colegii săi, şi că îl invită în mod public pe Adrian Năstase, după cum l-a invitat şi pe Cristian Diaconescu, să facă parte din aceeaşi echipă. "Pot să discut despre toate lucrurile bune pe care le-a făcut Adrian Nastase pentru PSD şi să-l invit public, aşa cum am făcut-o şi cu Cristi Diaconescu, să vină alături de mine într-o echipă redutabilă pentru reconstrucţia partidului, într-o echipă care să ne ducă la guvernare până cel târziu în 2012. Însă nu-i pot lăsa pe alţii să hotărască la televizor ce se va întâmpla cu candidatura mea. Acest lucru l-am hotărât eu şi las Congresul PSD să se pronunţe dacă am luat sau nu o decizie bună", scrie Mitrea într-o postare pe blogul personal . El mai afirmă că este deschis la discuţii atunci când se vorbeşte despre "cum trebuie reconstruit PSD, despre cum trebuie reformat statul, despre care trebuie să fie soluţiile PSD de scoatere a ţării din criză, despre cum trebuie să arate echipa capabilă să atingă aceste deziderate". "Pot să discut de ce nu cred că e bine ca Mircea Geoană să mai conducă PSD, de ce cred că Viorel Hrebenciuc, Marian Vanghelie şi grupul lor de interese nu trebuie să mai influenţeze deciziile partidului", mai explică Mitrea. Totodată, senatorul PSD face referire la afirmaţiile unor colegi de partid care susţin că anunţul că va candida împotriva lui Geoană la congres este o mişcare tactică. "Observ că, în ultimele zile, foarte mulţi analişti, dar şi colegi din taberele cu care mă aflu în competiţie în partid susţin sus şi tare că anunţata mea candidatură la şefia PSD este, de fapt, o mişcare tactică (...) Îi anunţ, în modul cel mai sincer, că nu-mi retrag candidatura. Nici acum şi nici mai târziu. Am spus un lucru şi rămâne aşa cum l-am spus. Nu mă joc cu vorbele şi cu candidaturile", susţine Mitrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...