sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Un comentariu la blogul Nadinei Nedelea făcut de jurnalistul Bogdan Cotiga

Am primit un mail, extrem de interesant de la un coleg de breaslă, care merită pur şi simplu publicat fără comentarii suplimentare.

"Am citit cu atenţie. Nu ai răspuns la întrebarea din titlu( "De ce am plecat de lângă Sorin Oprescu). Acum am să îţi spun de ce. Şi nu numai ţie ci şi prietenei tale (nota mea Marie Jeanne) pe care o "îndrăgesc" şi mai mult decât pe tine.
1) Voi aţi plecat pentru că aţi fost date afară. De ce ? Pentru că în tot acest răstimp prin lipsa voastră de tact şi în definitiv de profesionalism l-aţi adus pe Oprescu la 3,5 % cât a câştigat la alegerile prezidenţiale. Voi aţi reuşit să îl convingeţi pe Oprescu să nu să nu se ocupe decât de imaginea lui. Un exemplu: la câte întâlniri cu oficialităţi a întârziat sau nu s-a prezentat pentru că trebuie să vorbească la câte o emisiune ineptă de la TV?
2) Voi aţi plecat pentru că v-aţi băgat mâinile în ciocolată până la cot. V-aţi "asociat" cu amicul vostru sforarul Adrian Stănescu, cu şpăgarul şi strângătorul de bani pentru campanie Radu Ropa(întrebaţi-o pe Manuela ce a vrut să facă recent în relaţie cu mine), escrocul Gabriel Iosif şi mai ales cu marele manglitor, fiul clientului vostru. În asociere cu ăştia v-aţi ocupat de mangleli. Când v-aţi întins prea tare mânuţele pe bucata de caşcaval v-au fost retezate pentru că în naivitatea voastră credeaţi că faceţi parte la furăciune cu adevăraţii şmecheri. Nişte exemple ca să vă reamintiţi despre ce e vorba: Eco Petroleum - afacerea lui Stănescu, Burs Team - afacerea fiului domnului doctor şi evenimentele organizate de sărbători şi cele ecologiste - afacerile voastre. În toate astea şi în altele despre care eu ştiu prea puţine sau deloc v-aţi mânjit mânuţele de "ziariste" "cu convingeri morale ferme". V-aţi luptat cu spăgarii cei vechi pentru a aduce pe alţii noi şi aţi creat împreună cu clientul vostru şi directorii lui şpăgari noul sistem mafiot în locul celui creat de Videanu şi ulterior aţi încercat să controlaţi acest sistem în locul doctorului. Întrebare: cum vă explicaţi că doi directori(unii dintre cei mai fideli vouă) mi-au spus că se bucură că au scăpat de voi?
3) Voi aţi plecat pentru că nu aţi înţeles un lucru esenţial: orice primar şi cu clica lui bagă la buzunar dar trebuie să facă ceva şi pentru fraierii ăia care l-au votat ca să mai poată spera la un alt mandat.
4) Voi aţi plecat pentru că v-aţi minţit clientul în legătură cu ce se scria despre el. L-aţi băgat într-un cocon unde i-aţi explicat că ăla scrie aşa pentru că are interes , pentru că e şpăgar, pentru că aşa vrea patronul. Iar clientul vostru a crezut că e perfect deşi nu făcea nimic pentru oameni.
5)Voi aţi plecat pentru aţi reuşit să vă faceţi duşmani cum niciun alt PR nu a mai reuşit.
În încheiere vreau să vă spun cu o necontenită dar relaxantă ură: aţi încercat să mă distrugeţi deşi nu reprezentam cine ştie ce pericol pentru voi şi clica voastră. M-aţi numit şpăgar deşi nu am luat un leu de la nimeni niciodată cu toate că recent chiar oamenii voştri de încredere au încercat să îmi dea şpagă. I-am refuzat pe toţi aşa cum am refuzat în tot acest timp să văd ceva bun în voi şi mă simt liber, curat şi mândru că am făcut-o pentru că ştiu şi simt că am avut dreptate".
Mailul poartă semnătura colegului Bogdan Cotiga care acum este reporter la Ring Media.

Update; ca o coincidenţă am primit un mail şi de la Nadina Nedelea. Şi pentru că nu sunt partizană cu nici unul dintre colegii mei public aici şi replica sa care de fapt a şi iscat mailul lui Bogdan Cotiga.


"Consider că aceste explicaţii erau necesare atât timp cât, după încheierea competiţiei electorale pentru preşedinţie, am fost asaltată de întrebări şi reproşuri referitoare la implicarea mea în campanie, în echipa lui Sorin Oprescu.

http://nadinanedelea.wordpress.com/2010/01/08/de-ce-am-plecat-de-langa-sorin-oprescu/

De reţinut! Acest subiect va fi închis aici, acum. Şi, ca atare, tuturor celor care aveţi de gând să-mi puneţi întrebări în această privinţă, vă cer iertare, anticipat. Nu voi răspunde. Consider încheiat orice fel de dialog, pe acest subiect."

5 comentarii:

  1. Ca asa sta treaba...cum zice asta aici

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va zic cine-i asta: un aservit lui Liviu Vulpe - razvan Murgeanu - Videanu - PDL. ca de-aia are ce are cu Oprescu. hai sa fim seriosi. Ar trebui sa-i cumparam sapun sa-si spele mainile murdare si pasta de dinti: MIROASE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai daca suntem corecti, hai sa punem pe blog si marturisirea ei, nu?
    dau copy - paste pe postarea ei, ca doar suntem ziaristi si verificam sursele:

    De ce am plecat de langa Sorin Oprescu?
    de nadina nedelea

    Sunt un om integru, cu convingeri morale ferme. Ma pretuiesc. Am ales pentru mine, nu impotriva lui Sorin Oprescu.
    Marturisire
    Eu si partenera mea (de atunci) si prietena mea (de atunci si de acum) – Marie Jeanne ne-am dat demisia pe 4 octombrie, cu 2 zile inainte de anuntarea candidaturii sale la prezidentiale. Asa am simtit si asa am facut. Imediat dupa, ne-am inchis telefoanele si am plecat din Bucuresti. Si am plecat din tara, tot cu telefoanele inchise. De ce? Decizia era definitiva. Nu era cazul sa mai incurcam pe nimeni cu discutii fara sens. Si din cauza ca ziaristii comunicau cu Sorin Oprescu exclusiv prin noi. Iar eu si Marie Jeanne am constientizat atunci ca orice explicatie le-am fi oferit ziaristilor s-ar fi intors impotriva candidatului la prezidentiale. Si nu ne-am dorit asta. Nu am vrut sa-i facem rau. Am preferat sa ne retragem din aceasta colaborare discret, fara interpretari mediatice nedorite, fara speculatii nefondate.
    Vreau sa fie clar un lucru: telefoanele au fost blocate de sms-uri, ziaristi aserviti unor interese de partid si politicieni de pe langa contracandidatii lui Sorin Oprescu ne-au curtat prin intermediul apropiatilor nostri. Fara succes!!! Toate speculatiile potrivit carora eu sau Marie Jeanne ne-am fi apropiat de un partid sau de altul, de un contracandidat sau de altul, sunt FALSE. Deci draga Cristian Sutu, astept scuzele tale.

    O voce cinstita poate acoperi un milion de goarne.

    In cele 15 luni de colaborare cu Primarul General, am avut de luptat cu birocratia din Primaria Bucurestiului, cu spagarii care roiesc in jurul institutiei, cu interese care lui Sorin Oprescu ii erau straine, cu erori facute intentionat de „binevoitori”, dar care i se imputau lui, etc…

    Sa-l consiliezi pe doctorul Sorin Oprescu sa ajunga Primar General a fost infinit mai usor, decat sa-l tii drept la Primarie. Sa-l mentii si sa-l ridici pe personajul, aflat acum in functie de executie, la o cota de incredere de 39-43 % si 8-12 % intentie de vot pentru presedintie, asta este reusita „fetelor”. Nimeni nu ne poate lua, mie si lui Marie Jeanne acest succes. Singurul care are partea lui insemnata de contributie este insusi Sorin Oprescu. Cifrele exista, pe orice masuratoare facuta inainte de campanie. Ce s-a intamplat dupa 6 octombrie 2009, cum a reusit Sorin Oprescu sa coboare atat de rapid de pe piedestalul de incredere pe care urcase, NU mai e problema mea. Si nici a lui Marie Jeanne.

    http://nadinanedelea.wordpress.com/2010/01/08/de-ce-am-plecat-de-langa-sorin-oprescu/

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru prostanacul care a zis ca sunt aservit PD-l: http://www.ziarulring.ro/stiri/10366/asfaltare-portocalie-in-orasul-lui-videanu - Asta a fost facut de mine si a fost saptamana trecuta cap de ziar.

    PS: Jurnalismul de opozitie se face prin colaborare cu cei care sunt in opozitie cu puterea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant. Stiam de un site pentru executari silite care a publicat o stire similara. keep up the good work ;)

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...