sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Soţia fostului primar al Mangaliei, Liliana Mincă, şi-a rupt picioarele la schi


Fostul director al Loteriei Române, conservatoarea Liliana Mincă, nu a putut să lipsească sâmbătă de la şedinţa Consiliului Naţional al formaţiunii, chiar dacă a avut un accident la schi şi a apărut printre colegii săi în cârje. Ea a declarat că nu a avut cum să lipsească de la Consiliul Naţional, mai ales că liderul formaţiunii, Daniela Popa, şi-a prezentat demisia, şi avea nevoie de sprijin din partea colegilor. 'Orice schior profesionist o păţeşte o dată în viaţă. 'Norocul începătorului' nu l-am avut eu. Am fost la schi împreună cu nepoţelul meu şi la sfârşitul perioadei s-a întâmplat nefericirea. Este vorba de o ruptură de ligamente şi o ruptură de menisc. Ştiţi foarte bine că o fac din plăcere politică, o fac de şase ani de zile, şi era normal să fiu prezentă la acest Consiliu Naţional', a declarat Liliana Mincă. Ea a mai spus că şi-a dorit să fie alături de Daniela Popa şi să-i mulţumească pentru întreaga activitate pe care a depus-o în calitate de parlamentar dar şi de lider al formaţiunii. Întrebată dacă s-a discutat despre candidatura sa la Camera Deputaţilor - Liliana Mincă fiind unul dintre numele vehiculate pentru Colegiul 19 din sectorul 4 ea a susţinut că nominalizarea vreunui membru nu s-a aflat pe ordinea de zi a Consiliului Naţional. 'Dacă or să mă vrea o să fiu acolo, am să mă lupt în sectorul 4. Depinde de ce se va dori', a spus Liliana Mincă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...