vineri, 22 ianuarie 2010

Parlamentarii şi-au luat slujbe la posturile de televiziune


Îl ştiţi pe senatorul acela liberal care a declarat că nu doreşte alegeri anticipate pentru că îi este frică să nu-şi piardă locul de muncă din Parlament? Spunea el, adică Ioan Ghişe(foto), că în cazul unor anticipate nu ar mai avea şanse pentru un nou mandat şi atunci s-ar afla în imposibilitatea achitării ratelor....sâc!
Acum Ioan Ghişe iese la rampă cu o nouă declaraţie cel puţin aiuristică. "Nu am voturi în plen pentru că trebuie să merg la televiziuni, să particip la emisiuni".
Liberalul Ioan Ghişe, şi-a exprimat un singur vot în plenul Parlamentului în perioada septembrie-decembrie 2009, fiind în topul chiulangiilor ultimei sesiuni parlamentare. "Or, nu pot să şi votez şi să fiu şi la televizor în acelaşi timp! Nu e vorba de prezenţă, pentru că eu vin de dimineaţă, dar apoi plec din plen la biroul permanent al grupului unde muncesc. Pregătesc discursul de la televizor. Apoi, trebuie să plec pe la ora nouă înspre Casa Presei, sau înspre Băneasa, pentru că pe la zece încep emisiunile" explică Ioan Ghişe. La fel de ocupat cu prezenţa la emisiunile televiziunilor, în special în campania electorală, a fost şi deputatul PSD, Bogdan Niculescu Duvăz. "A fost obligaţia mea să am o prezenţă mediatică intensă, a fost necesar să mă prezint la emisiunile de televiziune ca să reprezint punctul de vedere al partidului. M-am dus atât de des la televizuni încât la un moment dat mă forţam să mă duc, nu o făceam din plăcere. Dar asta e situaţia, e nevoie de o opinie autorizată", a declarat Duvăz.

Un comentariu:

  1. Mi se pare hazliu: de ce cred parlamentarii ca au fost alesi sa stea la tv mai mult decat in plen? Pai, astia asa cred ei ca-si fac campanie pe urmatorii 4 ani, dar lefurile le merg la parlament.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...