joi, 21 ianuarie 2010

Vanghelie: PSD se va rupe de Mitrea, care este o copie a lui Băsescu, dar nu are curaj să candideze


Preşedintele PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, a declarat joi că senatorul social-democrat Miron Mitrea avea dreptate atunci când spunea că PSD se va rupe după congres, dar în sensul că PSD va "scăpa" de el, care nu ar avea curajul să candideze la şefia partidului, aşa cum anunţă. Vanghelie a replicat faţă de temerile exprimate de Mitrea referitoare la intenţia grupării Geoană de a organiza un congres aranjat, cu puţini delegaţi. "Cred că se teme de ceea ce a făcut. Hoţul strigă hoţii. Nu este niciun congres aranjat, vor fi delegaţi destui, va fi sala plină. Problema este să vedem cine îl votează pe dânsul. Eu îmi doresc să candideze domnul Mitrea, dar vă spun că nu are curaj să candideze la şefia PSD, eu pun pariu că nu va candida", a spus Vanghelie. În ceea ce priveşte o ruptură a PSD estimată de Mitrea în cazul în care "congresul aranjat" de gruparea Geoană ar avea succes, Vanghelie a confirmat în mod ironic cele spuse de senatorul PSD. "Se va rupe sigur PSD, în varianta că PSD scapă de Mitrea, adică Miron Mitrea nu va mai exista în PSD", a spus liderul PSD Bucureşti, precizând că îl susţine în continuare pe Mircea Geoană în fruntea partidului. "Eu sunt consecvent, pe aici pe scări sunt foarte mulţi colegi de-ai mei care urcă cu o idee şi ies cu alta. Se duc acasă şi vin cu altă idee, de la soţie. Eu nu am cum să fiu decât în acel tandem care îmi dovedeşte consecvenţa mea şi sunt acolo pentru că mă uit dimineaţă în oglindă, să nu-mi fie ruşine", a mai afirmat Vaghelie. De asemenea, într-o notă ironică liderul PSD a afirmat că regretă că în rândul social-democraţilor nu este Traian Băsescu. "Eu unul îmi pare rău că nu este Traian Băsescu la PSD, pentru că între Mitrea şi Traian Băsescu, l-aş alege pe Traian Băsescu, pe cuvântul meu. Măcar ăla este realul, Mitrea încearcă să fie imaginea din spate a lui Traian Băsescu", a mai spus Vanghelie.

Un comentariu:

  1. S-a gasit cine cu cine sa vorbeasca! si ce subiect sa atace! Nici unul dintre ei nu este mai bun, dar uneori anumite conjuncturi te pot arunca in fata. Probabil ca amandoi au reusit sa se foloseasca de ele, doar ca nu-si dau seama unde incepe ridicolul: chiar in secunda in care deschideti gura!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...