joi, 8 octombrie 2009

Doamna deputat Stavrositu s-a rătăcit prin Parlament?!


Doamna din imagine este deputat...deputat de Constanţa şi o cheamă Maria Stavrositu. Mulţi o ştiu deja însă aşa cum am văzut-o în Parlament zilele astea mi se pare că a greşit destinaţia. Şi spun asta când mă uit la garderoba sa...şi atunci mă întreb...dacă aşa se îmbracă la Parlament atunci cum se îmbracă la club, la discotecă sau la o distracţie ceva?!

Update: Acum mi-am dat seama de ce Maria Stavrositu s-a imbracat in halul asta. Trebuia sa pozeze bine in fata sefului sau de partid "micul Boc"
Iata dovada


5 comentarii:

  1. Hi hi hi! Probabil a vrut sa arate ca nu este cracanata!Dupa nume pare machedoanca si asta este "vorba" despre ele, ca sunt cracanate si au fundul lasat.Uite, ea este ca un "lujer",are sanii de dimensiunile burticii, hahahahahaha!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MANA-NTINSA!


    Traim in realitatea cruda a tolerantei absolute cand, ne e lehamite sa manifestam prin a sanctiona uratenia moralitatii - OBRAZNICIA !

    RăspundețiȘtergere
  3. pai stiti de ce umbla imbarcat asa?
    pt.ca e iesita la produs.

    RăspundețiȘtergere
  4. cum dracu o fi ajuns asta in parlament?sigur asta voteaza pt. legalizrea prostitutiei

    RăspundețiȘtergere
  5. in colegiu in cta sinteti aproape apsenta dar platita cred de pt activitati cred si audient...la bucuresti dupa cite vad in emisiunile tv la fel.Dak nu va pricepeti de ce ocupati locul fara rost,altceva nu puteti face?

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...