miercuri, 28 octombrie 2009

Andre Agassi socheaza


Castigator a opt titluri de Mare Slem, fostul tenismen Andre Agassi face dezvaluiri uluitoare in autobiografia sa. Americanul de 39 de ani recunoaste ca a consumat droguri grele in timpul carierei sale de profesionist, iar oficialii de la ATP l-au iertat, nedezvaluind rezultatele testelor antidoping. Pe langa aceste marturisiri, Agassi a admis ca ura sa joace tenis si traia intr-o stare de teama permanenta din cauza tatalui sau violent.
Agassi a fost depistat pozitiv la testul antidoping, dar i-a convins pe oficialii ATP ca a fost doar o greseala. Agassi a luat metamfetamina cristalizata in 1997, cand forma sa era in scadere si avea indoieli cu privire la mariajul iminent al sau cu actita Brooke Shields. Dezvaluirea americanului a fost facuta in autobiografia sa, anumite pasaje din aceasta fiind publicate in The Times.
In carte, fostul tenismen povesteste cum lua droguri alaturi de asistentul sau, Slim: "Slim este stresat si el. Mi-a zis: "Vrei sa te droghezi cu mine? Cu ce? Gack. Ce naiba e gack? Metadona cristalizata. De ce ii spun gack? Pentru ca acesta este sunetul pe care il faci cand esti drogat... Te face sa te simti ca Superman. Si de parca acele cuvinte ieseau din gura altei persoane, am auzit: "Stii ceva? Ce naiba? Da. Hai sa ne drogam".
Agassi descrie si starea sa dupa ce se droga: "Ma cuprinde un sentiment de regret, urmat de o vasta tristete. Apoi vine un val de euforie, care indeparteaza orice gand negativ din mintea mea. Niciodata nu m-am mai simtit atat de viu, asa de plin de speranta si atat de plin de energie. Ma cuprinde o dorinta disperata de a face curat. Ma invart prin casa. Sterg praful, curat cada, fac paturile".
Dar totul s-a schimbat in momentul in care a primit un apel telefonic de la un doctor din staff-ul ATP. Acesta l-a anuntat ca a picat testul antidoping, ceea ce ar insemna o suspendare de 3 luni. "Numele meu, cariera mea, totul era acum in joc. Tot ceea ce am obtinut si pentru care am muncit putea curand sa nu mai insemne nimic".
In acel moment s-a gandit sa scrise o scrisoare catre oficialii ATP in care le-a spus ca l-a concediat pe Slim, asistentul sau care este cunoscut ca fiind un dependent de droguri si ca deseori isi punea drogurile in bautura. "Apoi am ajuns la minciuna principala a scrisorii. Am spus ca recent am baut din greseala dintr-unul din sucurile lui Slim si astfel am luat droguri fara sa vreau. Am cerut intelegere si clementa din partea lor si la sfarsitul scrisorii am scris "cu sinceritate". Bineinteles ca m-am simtit rusinat. Mi-am promis ca aceasta minciuna este sfarsitul acestui caz". Oficialii ATP au revizuit cazul si apoi au decis sa-l arunce sub pres.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...