marți, 2 martie 2010

Victor Ponta nu mai vrea donaţii în pungă sau în plic la PSD

Victor Ponta a declarat la Realitatea TV că veniturile şi cheltuielile PSD trebuie să fie mult mai transparente. "Eu nu doresc în niciun fel să văd ce bani a cheltuit preşedintele dinaintea mea. Pur şi simplu, ca orice om chibzuit, când preia o anumită funcţie, dincolo de atribuţiile politice, vreau să ştiu ce patrimoniu avem, ce datorii avem, ce obligaţii, e absolut normal lucrul ăsta. În al doilea rând, vreau ca de acum încolo veniturile şi cheltuileile partidului pe care îl conduc să fie mult mai transparente. Putem da un exemplu maxim de transparenţă în asta", a spus Victor Ponta. Ponta a mai susţinut că atât timp cât va fi preşedintele PSD, sursele de finanţare în partid vor fi doar cele legale. "Eu nu vreau să mă uit în ograda altora. Vreau ca în ograda mea să fie foarte curat, ştim cu toţii că în politică veniturile şi cheltuielile nu sunt ceea ce raportează oficial. Am făcut şi eu campanie, ştiu cât costă un afiş, ştiu cât costă un balon. Categoric nu vă pot spune suma, de aceea împreună cu secretarul general am cerut un audit extern. Nu ştiu dacă e o diferenţă sau nu, ştiu sigur că atât cât voi fi preşedintele PSD, sursele vor fi doar cele legale. Nu vreau să mai existe vreodată donaţii în pungă sau în plic", a mai spus Ponta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...