vineri, 12 martie 2010

DECLARATIE DE PRESA - Elena Gabriela UDREA


Datorita unor acuzatii extrem de grave formulate în mass-media de Olguta
Vasilescu la adresa mea, acuzatii care nu au niciun fundament real, dar
care mi-au adus importante prejudicii morale, am depus la Judecatoria
Sectorului 5, o cerere de chemare în judecata a acesteia.
Atat în cadrul emisiunii ”Realitatea zilei” difuzata de postul de
televiziune Realitatea TV în seara zilei de 3 martie, cat si pe data de 4
martie 2010 în emisiunea „Sinteza zilei” difuzata de postul Antena 3,
parata Olguta Vasilescu a facut o serie de afirmatii mincinoase si
denigratoare cu privire la o presupusa legatura a subsemnatei cu arestarea
primarului Craiovei. Efectul preconizat de parata prin lansarea unor
acuzatii de o asemenea gravitate este usor de intuit: cele mai multe
mijloace de informare – atat scrise, cat si audio-vizuale au preluat
afirmatiile incriminatoare. Asa cum rezulta din chiar continutul
afirmatiilor paratei, aceasta nu îsi poate proba afirmatiile. Desi
recunoaste neechivoc ca afirmatiile sale sunt bazate pe zvonuri, parata nu
poate proba nici macar existenta acelor zvonuri. De altfel, nu pot exista
asemenea probe deoarece, asa cum am mai afirmat, nu am nicio legatura cu
arestarea Primarului Craiovei, dupa cum nu am nicio legatura cu vreuna
dintre firmele cu interese de afaceri în respectiva zona.
Prin aceasta actiune am cerut instantei sa dispuna obligarea paratei la
plata sumei de 100.000 de lei, cu titlu de despagubiri civile, pentru
prejudiciul moral pe care aceasta mi l-a adus. Prin aceeasi cerere de
chemare în judecata, am cerut instantei sa o oblige pe parata la
publicarea, pe propria cheltuiala, în trei ziare cu acoperire nationala, a
hotararii judecatoresti pronuntate în cauza la care am facut referire.
Avand în vedere informatiile nereale vehiculate în mod constant prin
intermediul presei, informatii care mi-au adus importante prejudicii
morale, am decis sa sprijin înfiintarea unei fundatii care sa militeze
pentru independenta editoriala a jurnalistilor în raport cu patronii
trusturilor de presa si pentru profesionalism în mass-media din Romania.
Suma de 100.000 de lei pe care o pretind drept despagubire pentru
prejudiciile morale produse prin acuzatiile mincinoase formulate la adresa
mea de Olguta Vasilescu pe mai multe posturi de televiziune va fi donata
acestei fundatii pentru îndeplinirea obiectivelor sale. Asa cum am
anuntat, voi da în judecata pe oricine încearca sa îmi afecteze onoarea si
reputatia prin intermediul mass-media, iar sumele pe care le voi solicita
cu titlu de despagubire vor fi folosite în acelasi scop.
12.03.2010 ELENA UDREA

Un comentariu:

  1. Populism. Declaratii 'de ochii lumii' ( ca sa nu zic fraierilor). Leana Udrea este ata de corupta incatt la ea, notiunea de 'corect' nici nu exista in vocabular.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...