miercuri, 3 martie 2010

Viorel Cataramă ridică mitocănia la rang de onoare


Nu vă mai spun o noutate atunci când afirm, aici, că mitocănia în politică, în partide şi în afaceri a fost ridicată în ultima vreme la rang de cinste pentru unii care se cred mari şi tari. Este drept că scriu acest post şi sub impulsul unor nervi însă gestul mitocănesc al liberalului Viorel Cataramă mi se pare impardonabil. Zilele trecute mânată de dorinţa de a-i lua un interviu acestui personaj l-am sunat să-i fac această propunere, mai ales că era în interesul său să fie mediatizat eu neavând de câştigat nimic. Iniţial a părut încântat de idee rugându-mă să revin a doua zi la ora 10 cu telefon şi rezolvăm interviul. Cu temele făcute l-am sunat şi i-am adus aminte de interviu. A părut la fel de dispus rugându-mă doar să îi trimit întrebările pe mail, lucru pe care l-am şi făcut. Cum timpul părea că trece în defavoarea sa, până la Congres mai rămânând mai puţin de două zile, după o aşteptare de şase ore l-am sunat să îl întreb ce s-a întâmplat cu mailul meu. Plin de emfază, şi cu un tupeu greu de descifrat aici în cuvinte, omul mi-a spus imperativ: "am treabă, nu înţelegeţi că am treabă?. Mai aşteptaţi-mă!"
După care surpriză....Cataramă a trântit telefonul fără nici măcar un "la revedere!" Ce spuneaţi? Că Becali e cioban? Da, omul, este dar în acel sens bun şi frumos al cuvântului latifundiarul din Pipera recunoscând că a avut această îndeletnicire...numai că omul ăsta, da de Jiji Becali este vorba, ştie să se comporte. Aşa cum o face el în felul său personal. Ştie să răspundă când este întrebat şi totuşi nu se poartă mârlăneşte. Şi mai ştie ceva...să spună "la revedere sau pa"...Una peste alta chiar cred că acest stăpân al saltelelor şi al mobilei mai are de aşteptat...să îşi facă loc în elita politicii! Sau mai degrabă poate să meargă direct la groapa de gunoi a partidelor.
Şi doar pentru că acest personaj lugubru, Viorel Cataramă, are buzunarele pline crede că poate cumpăra orice şi mai crede că ar putea pune mâna pe Partidul Naţional Liberal. Mi s-ar părea de-a dreptul sinistru ca acest personaj să poată cuceri sâmbătă la Congres chiar şi numai 50 de voturi.

8 comentarii:

  1. Mereu am spus ca are moaca de tzaranoi necioplit. Un mitocan, fizicul si comportamentul il ajuta numai in agricultura si cresterea animalelor, dar....daca nu vb frumos cu animalele e nasol, asa ca ...si acolo trebuie sa invete sa vorbeasca. Mare mirlan! Cah!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai dupa fata se vede ca e "cioban"....buna poza!!!Jegosii astia cred ca daca au bani pot cumpara tot......imi este sila de ei......nu ii pot inghiti nici daca halesc o galeata de emetiral.....

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce sa ne miram de comportamentele lor? Pai dupa ce jucau table impreuna, probabil ca s-au si influentat din punct de vedere al comportamentului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare total amuzant ca un personaj ca asta sa incerce sa ajunga presedinte de partid. Sper ca liberalii sa aiba capacitatea de a-si alege un adevarat presedinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate, problema cea mai grava este ca oamenii de calitate nu pot iesi in fata din cauza acestor "specimene" care, din pacate, sunt tot mai mediatizati. Atat timp cat vom avea politicieni gen Catarama, Becali, Vanghelie, Basestii ( tata si fiica) nu putem emite pretentii la o viata mai buna, dimpotriva, ne vom afunda tot mai adanc in mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iesirea in public a dl CATARAMA cu privire la ocuparea postului de presedinte al PNL si fuziunea cu PDL era cea mai inteligenta miscare care din pacate a esuat in mare masura faptului ca dl CATARAMA a iesit prea tarziu in public si a expune punctul de vedere . Pacat,o gandire mai pozitiva in folosul natiuni Romane a dl CATARAMA mai rar , cu toata stima din partea mea .UN VOT DIN PARTEA MEA LA VIITOARELE ALEGERI LA PRESEDINTIA ROMANIEI.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iesirea in public a dl CATARAMA cu privire la ocuparea postului de presedinte al PNL si fuziunea cu PDL era cea mai inteligenta miscare care din pacate a esuat in mare masura faptului ca dl CATARAMA a iesit prea tarziu in public si a expune punctul de vedere . Pacat,o gandire mai pozitiva in folosul natiuni Romane a dl CATARAMA mai rar , cu toata stima din partea mea .UN VOT DIN PARTEA MEA LA VIITOARELE ALEGERI LA PRESEDINTIA ROMANIEI.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara a fi partas la apararea vreunei parti de la comentariu din 3 martie 2010 , e parerea mea personala reporteri sant facuti la incubator . Modul de abordare si intrebarile nu au nici o legatura cu subiectul.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...