miercuri, 31 martie 2010

Vrea şi Teo Trandafir în Camera Deputaţilor ?


Citesc de o vreme încoace blogul lui Teo Trandafir şi am pretenţia că am reuşit cumva să o descopăr şi să-i înţeleg multe din suferinţe şi din neplăcerile pe care unii frustraţi i le-a creat. Însă dacă ştirea conform căreia Teo ar fi candidat pentru Camera Deputaţilor din partea PDL este adevărată atunci ....ar fi o mare dezamăgire pentru mine. Şi ar însemna că toate cele scrise de Teo pe blogul ei nu au fost adevărate şi s-a ascuns bine în spatele unor realităţi. Eu chiar am crezut în dorinţa ei puternică de a reveni în radio şi am crezut în proiectul ei, recent, cu televiziunea. Şi am convingerea că sunt şi alţii care au crezut în ea şi o dată cu această mişcare Teo va pierde şi mai mult decât a pierdut în ultima vreme. Sigur este faptul că fiecare este responsabil de mişcările pe care le face şi Teo fiind majoră şi-a asumat toate aceste riscuri înainte de a trece la treabă. Dar....vom trăi şi vom vedea!

UPDATE: Teo Trandafir şi-a depus miercuri, la Biroul Electoral Municipal, candidatura din partea PD-L pentru Colegiul 19 Camera Deputaţilor din Capitală.

3 comentarii:

  1. Pai, Teo a dezamagit mai demult si deja as putea spune ca este una dintre vedetele de la noi "depasite" de vremea lor. Uneori trebuie sa-ti asumi sfarsitul celebritatii precum celebritatea insasi. Intrarea in politica a lui Teo nu e decat o zbatere fara sens pentru recastigarea unei pozitii deja apuse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru post,in sfarsit un blog interesant,am sa il citesc cat de des pot,iar postul...fara cuvinte ! Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare asta! Sa vedem acum ce v-a urma...

    Stop by my web page :: ora exacta

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...