miercuri, 4 noiembrie 2009

Matei Bratianu a votat in favoarea cabinetului Croitoru


Pesedistul de Constanta, Matei Bratianu, isi pune cenusa in cap si recunoaste ca a votat favorabil cabinetului premierului desemnat Lucian Croitoru dintr-o eroare...de frica excluderii din partid, deputatul a trimis un comunicat de presa si isi cere scuze electoratului si explica ce i s-a intamplat...de rasul curcilor!
"Referitor la incidentul petrecut astazi cu ocazia acordarii votului in sedinta reunita a Parlamentului doresc sa aduc urmatoarele precizari:
In momentul in care am fost solicitat sa imi exprim votul asupra pseudo-cabinetului Croitoru, atentia imi era retinuta de acuzele care imi fusesera aduse in mod personal de la tribuna de un parlamentar PDL si de modul in care mi-am exercitat dreptul la replica.
Din cauza lipsei de concentrare, in momentul exprimarii votului (la vedere), am rememorat momentul in care mi-am exprimat vointa de vota in favoarea motiunii de cenzura la adresa cabinetului BOC II. Lipsa de concentrare si eroarea umana a facut sa repet in mod automat acelasi tip de vot, care de data aceasta a insemnat un vot favorabil cabinetului Croitoru.
Precizez inca o data ca intentia si credinta mea a fost sa acord un vot negativ cabinetului Croitoru si imi exprim regretul pentru eroarea involuntara facuta in cursul zilei de astazi. Doresc sa ii asigur pe cetatenii judetului Constanta care mi-au acordat votul de incredere ca nu ii voi dezamagi si voi continua sa le reprezint interesele conform mandatului pe care mi l-au incredintat".

Un comentariu:

  1. Si io cand eram pioner confundam cravata de pionier cu cea de soim! Si din anumite greseli mai iese cate un cabinet din asta fantomatic.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...