vineri, 20 noiembrie 2009

Kelemen, despre IPP: Dacă vor să facă o dezbatere privată, să o facă în bucătăria Violetei Alexandru


Candidatul UDMR la Preşedinţie, Kelemen Hunor, consideră că IPP nu poate organiza "dezbateri private" decât, eventual, în "bucătăria Violetei Alexandru" şi spune că aşteaptă în continuare un răspuns tranşant, cu "da" sau "nu", din partea organizatorilor dezbaterii dacă este acceptat la eveniment. Kelemen a declarat că IPP şi-a asumat rolul de organizare a dezbaterii cu candidaţii la Preşedinţie şi este responsabilitatea Institutului privind invitarea candidaţilor. "IPP şi-a asumat rolul de a organiza dezbaterea şi e responsabilitatea lor în ceea ce priveşte invitarea candidaţilor. Eu nu am mai auzit despre o dezbatere politică privată, care să fie transmisă la televiziuni. IPP ne controlează pe toţi politicienii şi parlamentarii ce facem cu banii publici şi asta nu este o chestiune privată. Dacă vor să facă o dezbatere privată, să o facă acasă, în bucătăria Violetei Alexandru (directorul general al IPP-n.r.)", a spus Kelemen. El a afirmat că este "incalificabil" ceea ce se întâmplă şi s-a declarat revoltat de atitudinea IPP, menţionând că nu se alege "bucătarul doamnei Alexandru, ci preşedintele României". Kelemen a spus că aşteaptă în continuare un răspuns tranşant, cu "da" sau "nu", dacă este acceptat la dezbatere. "Vreau să mi se spună clar, «da», adică sunt acceptat, sau «nu», adică nu sunt acceptat, din partea IPP", a spus el. Directorul adjunct al IPP, Adrian Moraru, i-a transmis candidatului UDMR la Preşedinţie, Kelemen Hunor, că dezbaterea organizată vineri la Palatul Parlamentului este "un eveniment privat". "Este un eveniment privat, noi ne-am uitat pe sondajele de opinie şi i-am invitat la această dezbatere pe primii trei. Cred că orice persoană doreşte să vadă o dezbatere între aceşti candidaţi", a declarat Adrian Moraru, referindu-se la solicitarea lui Kelemen Hunor de a participa şi el la dezbatere. Candidatul UDMR la Preşedinţie, Kelemen Hunor, declara, că a discutat cu consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu despre participarea sa la dezbaterea de vineri seară, iar acesta i-a spus că este de acord, dar decizia finală aparţine organizatorului întâlnirii, IPP. "Am vorbit cu domnul Lăzăroiu, dânsul a spus că e de acord să particip la dezbatere, dar impresia mea era că nu prea era de acord. A spus că nu au nimic împotrivă, dar decizia de invitare a mea aparţine organizatorului dezbaterii, IPP", a spus Kelemen. Acesta menţiona că a trimis o solicitare către IPP şi aştepta un răspuns scris dacă este acceptat sau nu la dezbaterea de vineri seară dintre principalii candidaţi la Preşedinţie. "IPP nu are niciun drept să nu mă accepte. Aştept până la ora 15.30 un răspuns. Eu sunt în Covasna, plec spre Braşov şi trebuie să am timp apoi să ajung la Bucureşti. Dacă nu primesc un răspuns până la 15.30, nu mă mai duc", afirma Kelemen. Anterior, Kelemen declarase că el vrea să participe la dezbaterea organizată de IPP cu candidaţii la Preşedinţie şi că a fost contactat de Mircea Geoană şi Crin Antonescu, care au acceptat să fie prezent la dezbaterea de vineri seară.

Un comentariu:

  1. Nenea "Kelemec" asta se baga singur in seama, pun pariu ca isi trimite singur felicitari de Craciun, cum a vazut el la Mr. Bean, nu realizeaza ca nu este important? Oricum nu are sansa de a castiga aceste alegeri.Au devenit foarte obraznici acesti parveniti care nici macar nu se exprima corect romaneste.Sangele de hun il au dar nesimtirea de unde or fi capatat-o? Daca tot sunt asa nemultumiti in Romania pot pleca in Ungaria, sigur nu plangem dupa ei.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...