vineri, 27 noiembrie 2009

Bumerang prezidenţial

Urmăresc de 24 de ore filmul palmei sau pumnului administrat de Traian Băsescu unui puşti de 10 ani....după atâtea opinii şi para-opinii am întâlnit o reacţie a psihiatrul Florin Tudose şi cu care sunt perfect de acord. O să vedem asta şi pe 7 decembrie. Să nu spuneţi că nu am dat un verdict!
Iată ce spune psihiatrul Tudose: "Imaginile în care preşedintele Traian Băsescu loveşte un copil şi românii au realizat deja asta, fapt ce va avea un efect de bumerang, din punct de vedere electoral, asupra inamicilor politici ai şefului statului. Nu îmi vine să cred până unde s-a ajuns. S-a fabricat un colaj monstrous împotriva lui Traian Băsescu. Imaginile sunt trucate, se vede asta cu ochiul liber. Cred că Băsescu va puncta electoral după acest scandal deoarece românii îşi vor da seama că se încercă păcălirea lor. Să ştiţi că românii au aceeaşi inteligenţă emotivă cu a mea şi a dumneavoastră. S-au prins. Va fi un efect de bumerang îndreptat asupra inamicilor lui Traian Băsescu. Nici acum nu îmi vine să cred cât de departe s-a ajuns într-o campanie electorală. Prejudiciile vor fi, cred eu, mult mai mari. Spun asta deoarece sunt convins că aceste imagini trucate vor face înconjurul lumii".

Un comentariu:

  1. Ma gandeam, privind toata mascarada asta, ca Basescu pare un nene mai impulsiv dar nu cred ca a lovit un copil, nu cred asta. Si daca ,sub influenta acestor desene animate, ne apucam si-l votam pe Geoana, atunci Patriciu si Vantu si ceilalti ne vor vinde la un targ de sclavi, pe undeva prin lume.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...