duminică, 22 noiembrie 2009

Becali a venit la vot fără buletin

Candidatul PNG-CD la prezidenţiale, George Becali, s-a prezentat, duminică, la secţia de votare din Pipera unde este arondat, însă a venit fără actul de identitate. "Am dat telefon să îmi aducă buletinul de la Palat. Am zis să mi-l aducă aici şi până vine să stau la vrăjeală cu ziariştii", a declarat Becali. Candidatul PNG-CD s-a simţit lezat atunci când unul dintre jurnalişti l-a întrebat cum de a uitat buletinul. "Tu asta ai înţeles? Că am uitat buletinul? Am dat telefon să mi-l aducă de la Palat. Tu asta ai înţeles? Că l-am uitat? Bine, mă! Am uitat buletinul!", a spus Becali. Becali a declarat că înainte de vot a fost la biserică şi s-a rugat pentru ca, la finalul procesului de votare, România să aibă un conducător. El a refuzat să estimeze ce procent electoral va obţine, spunând evident că îşi doreşte să ia cât mai multe voturi pentru a intra în turul doi sau "pentru a negocia". Candidatul PNG-CD a mai spus că în turul doi îl va susţine pe adversarul lui Traian Băsescu, oricare ar fi acesta. "De asta am şi candidat, să scăpăm de tiranie", a spus Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...