joi, 18 februarie 2010

Femeia secretă care se bate cu greii din PSD

Astăzi am citit pe toate agenţiile de ştiri şi pe siteurile TV faptul că pentru şefia PSD au fost depuse şase candidaturi la secretariatul general al PSD. Nimic neobişnuit în ştirea asta doar că în ecuaţie apăruse şi următoarea chestiune...pe lângă Miron Mitrea, Cristian Diaconescu, Victor Ponta, primarul de la Amara Victor Moraru, Mircea Geoană toţi colegii mei au menţionat că şi-a depus candidatura şi "o femeie" ....dar nu tu nume , nu tu date suplimentare. Şi chiar mi se pare o formă de nepoliteţe dusă la maxim. Aşa că am pus mâna pe telefon şi am întrebat cine e "o femeie"...şi am aflat că această femeie este din organizaţia PSD sector 1, are aproximativ 70 de ani şi se numeşte ALISTAR DORELA. Succes tuturor inclusiv "unei femei"!

Un comentariu:

  1. PSD are atractie la generatia a3a! Sa fie oare asta un semn ca au imbatranit ei?

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...