vineri, 19 februarie 2010

Mitrea crede că scenarita e boală românească

Scenarita e boală românească, dar probabil că pe Mircea Geoană nu-l mai preferă nimeni în fruntea PSD, a declarat vineri senatorul social-democrat Miron Mitrea. El a răspuns astfel unei întrebări conform căreia ar exista un scenariu conform căruia liberalii l-ar prefera la conducerea PSD pe actualul preşedinte Mircea Geoană. 'Nu ştiu. Scenarita este boală românească. Nu ştiu dacă-l preferă cineva pe Mircea Geoană. Cred că nu-l mai preferă nimeni', a afirmat Mitrea înaintea reuniunii Comitetului Executiv Naţional al PSD. Senatorul PSD a ironizat pe de altă parte existenţa unui banner - parodie la adresa lui Mircea Geoană, instalat la Romexpo, pe care scrie 'Câştigăm împreună, eu şi Vanghelie'. Întrebat de jurnalişti despre o aluzie făcută ulterior de Marian Vanghelie potrivit căreia Mitrea ar fi la baza acestei acţiuni, acesta a răspuns ironic: 'Nu cred că poate face asta Vanghelie. Nu cred, el este un om foarte serios. Nu poate să facă aşa ceva. Habar nu am. Dacă am ceva de spus, spun direct. Nu am văzut bannerele. Am auzit acum la radio venind încoace că sunt nişte bannere violet. Nu am înţeles ce sunt bannerele respective, ce desene sunt, deci nu ştiu despre ce este vorba. Eu dacă am ceva de spus, spun direct, nu am nevoie de bannere'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...