luni, 7 septembrie 2009

L-am învins pe "Gelu"


După ce în ziarul ZIUA am prezentat în exclusivitate date din dosarul aflat pe rolul CNSAS pe numele lui Aurel Butnaru, fost consilier local municipal în Constanţa, fost viceprimar, care atesta legăturile pe care acesta le-a avut cu fosta Securitate, luni acesta a cedat şi a anunţat că se retrage. Din dosarul cu pricina reiese şi faptul că Butnaru avea nume de cod "Gelu" şi a dat aproximativ 100 de note informative. Butnaru a anunţat sec: "Am decis să mă retrag din funcţia de preşedinte interimar al PNL Constanţa şi din orice altă activitate politică, până la clarificarea situaţiei".
Staţi pe aproape pentru că mai am şi pe alţii pe listă...momentan tot liberali.

Un comentariu:

  1. Sa fie oare o legatura intre acest "Gelu" si Marian Butnaru, consilier local din partea PNL la Medgidia? Daca da, il rog pe "Gelu" sa-l ia pe individul ala cu el si poate il duce la logoped, ne polueaza fonic sedintele de consiliu, nu intelegem nimic din ce spune, cum sa scapam de astfel de retardati care au puterea de a da hotarari pe care nici macar nu le inteleg, voteaza pentru ca isi doresc sa ridice si ei mana macar acum , au frustrari, la scoala nu au ridicat niciodata mana, pentru ca nu stiau niciodata raspunsul corect.

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...