luni, 28 septembrie 2009

Nica remaniat!


Când am anunţat în urmă cu o lună la Realitatea TV că primul ministru remaniat va fi Dan Nica mi-am luat nişte şuturi în fund de nu m-am văzut...pe moment m-am gândit că probabil am dat greş şi nu trebuia să fac o astfel de afirmaţie. Acum, sigur, mulţi colegi din breaslă o să afirme: "v-am spus eu", "ştiam eu" şi alte formule de genul ăsta...în fine, iată că astăzi Dan Nica a fost remaniat...cu Vasile Blaga(ora 10.58 a.m.)conform afirmaţiei făcute de Mircea Geoană... este posibil ca până la sfârşitul zilei să se întâmple multe.

Un comentariu:

  1. Faptul ca s-a adeverit cele spuse de tine inseamna ori ca ai informatii corecte, ori ca ai un simt politic aparte, ori, cazul cel mai fericit, amandoua! Acum, guvernul actual e format mai mult din fosti ministrii si ma intreb daca nu cumva asta va deveni o meserie: ministru!Uite, poti sa faci o rubrica in care sa ne spui previziunile tale politice si sa le bifam impreuna: unde ai avut dreptate si unde te-ai inselat!ce zici?

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...