joi, 24 septembrie 2009

Noutăţi din Aviatorilor










Liberalii trag tare pentru ca startul oficial al campaniei electorale să-i găsească pregătiţi. După ce la ultimul BPC au mai stabilit câteva măsuri organizatorice precum şi calendarul acţiunilor electorale aflu că luni(28 septembrie) cu începere de la ora 9 staff-ul lui Antonescu are o altă întâlnire importantă.
Şi mă bucur pentru că unii oameni cărora le place să muncească pentru partidul ăsta au fost şi ei convocaţi în echipa asta în ciuda celor care fac orice să îi scoată din schemă...ghici la cine mă gândesc? Păi e simplu...ăştia care încearcă să distrugă sunt maaari(doar la propriu), au nişte nume predestinate, au gura mare ca dovadă că vorbesc mult şi prost...şi sunt scandalagii...aveţi dreptul la două încercări!
Iar când vine vorba despre cei pentru care mă bucur este chiar simplă descrierea...persoane faţă de care m-am înşelat şi am recunoscut asta; au fost într-o vreme oameni din primul eşalon pe vremea lui Tăriceanu; buni organizatori şi...cam atât! Oricum mă bucur că fostul secretar general al partidului s-a gândit că astfel de oameni sunt eficienţi partidului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...