marți, 23 noiembrie 2010

Nu vă lăsaţi maşinile pe mâinile angajaţilor hotelului Rowa Dany din Sinaia!



Se întâmplă deseori să se spună că o vacanţă de vis poate deveni un coşmar dintr-o simplă mişcare. Cel mai bine ar fi ca indiferent de situaţie să nu ne lăsăm copleşiţi de gravitatea situaţiei. Asta am încercat şi eu să fac la sfârşitul săptămânii trecute când, din nefericire, am ales ca loc de relaxare hotelul Rowa Dany din Sinaia. Şi dacă în general serviciile s-au ridicat la nivelul aşteptărilor mele la întoarcerea acasă, norocul meu, am avut parte de o experienţă totală nefericită. Dar să le luăm pe rând. Am ales acest hotel din prezentarea făcută pe diverse siteuri iar un motiv în plus care m-a făcut să optez pentru Rowa Dany a fost că pe site-ul hotelului scria că „tarifele includ cazare cu mic dejun, acces gratuit la saună, piscină, jacuzzi, solar, fitness, parcare, internet”. Tot pe acelaşi site am mai găsit subliniat faptul că „în plus beneficiaţi de : room service, servicii de spălătorie, parcare subterană şi supraterană, saună, piscină, jacuzzi, solar, masaj (servciciu contra cost), aparate fitness”. Şi cum am ajuns la recepţia hotelului am întrebat dacă pot lăsa maşina în parcarea supraterană, cei drept extrem de înghesuită, şi mi s-a răspuns că un băiat care făcea de toate pe acolo se va ocupa. Tot pe pagina hotelului am găsit la loc de cinste că „înfiinţat în anul 2004 şi extins în toamna anului 2007, Hotel Rowa Dany a fost conceput ca destinaţie unică pentru orice vizitator, oferind clienţilor săi facilităţi diverse”. Am gustat şi eu din aceste „facilităţi”. Aceeaşi proprietari ai hotelului te avertizează că „aşezat în centrul staţiunii montane Sinaia, hotelul vă oferă premisele unui sejur de neuitat în scopul recreerii sau afacerilor”. Şi cu ajutorul angajaţilor Rowa Dany nu voi uita, nici eu, curând acest sejur care mi-a făcut o gaură în buzunar consistentă. Este vorba de o pagubă la maşină care constă în faptul că aripa stânga spate şi oglinda retrovizoare au fost puternic agresate de „îndemnânarea” angajaţilor hotelului Rowa Dany. Ajunsă acasă am încercat, prin intermediul emailului să aflu cauza acestui incident care însă nu a fost recunoscut de angajaţii Rowa Dany explicându-mi-se că trebuia să fac reclamaţia în momentul în care am plecat de la hotel. Însă, cum nu m-am gândit că trebuie să verific starea maşinii de-a fir a păr în momentul în care mi-a fost adusă în faţa hotelului, nu aveam cum să anticipez acest incident mai ales că este prima oară când las maşina pe mâna unui astfel de personaj însă cu siguranţă va fi şi ultima oară. Pe de altă parte, în încercarea de a rezolva pe cale amiabilă incidentul le-am explicat celor de la hotel că voi mediatiza această poveste, pentru ca pe viitor posibilii păgubiţi să se ferească. Răspunsul doamnei Ana Maria Pirvu, Manager Marketing, m-a năucit: „În ceea ce priveşte popularizarea incidentului este dreptul dumneavoastră să vorbiţi despre faptul că aţi găsit maşina zgâriată”. Ceea ce am şi făcut şi vă îndemn „Nu vă lăsaţi maşinile pe mâinile angajaţilor hotelului Rowa Dany din Sinaia!”

Un comentariu:

  1. http://vocea-romaniei.ro/index.php?name=News&file=article&sid=25603
    Super tare frate!Merita astia sa le-o trageti la greu.

    RăspundețiȘtergere

Asociația Pro Consumatori solicită demisia Primarului General al Municipiului București, Gabriela Firea!

În conformitate cu prevederile Legii nr. 215/23.04.2001 - Legea administrației publice locale, primarul este obligat să asigure respectarea...