vineri, 5 noiembrie 2010

Fostul soţ al Romaniţei Iovan se pregăteşte pentru Parlament


Prezent în studioul Antenei 2, pilotul Adrian Iovan - fostul soţ al creatoarei de modă Romaniţa Iovan a şocat asistenţa anunţând că se pregăteşte pentru un mandat în Parlamentul României unde va reprezenta locuitorii judeţului Ilfov. Invitat de către moderatoarea Diana Munteanu Niculescu să se pună în pielea unui jurnalist şi să dea un titlu unui material pe care l-ar scrie despre omul Adrian Iovan, acesta a spus "Adrian Iovan deputat de Ilfov." Descusut de ziariştii emisiunii Conferinţa de presă, Iovan a spus ca îi este foarte greu să se obişnuiască cu pensia de 2000 RON după ce aceasta a fost de 15500 RON, în condiţiile în care doar ratele pe care le are se ridică la 5000 RON. Acesta fiind, poate, principalul motiv pentru care Iovan îşi doreşte să candideze la viitoarele alegeri deoarece "actualii guvernanţi au întors România la anii 1990". Iovan s-a ferit să ofere detalii despre viaţa sa privată însă a recunoscut că face tot ce îi stă în putinţă să petreacă zile în şir cu fiul Albert. Pe de altă parte, Iovan a recunoscut cu amărăciune că fiica sa cea mare, din prima căsătorie, i-a reproşat că în calitate de tată nu îi este un model. "Când am întrebat-o în urmă cu trei ani dacă are intenţie să se căsătorească, mi-a spus să stau liniştit. Eu am încercat să îi explic faptul că în calitate de tată de fată ar trebui să plătesc nunta şi atunci ar fi trebuit să am timp să mă pregătesc. Atunci mi-a tăiat-o scurt şi mi-a spus că eu nu sunt un model pentru ea din acest punct de vedere. Iar acum este deja căsătorită cu un băiat, deosebit, dar care ar un singur defect - este francez." Din acestă perspectivă, Iovan speră să nu mai facă aceleaşi greşeli şi cu Albert şi intenţionează să îi fie alături acestuia în orice direcţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...