duminică, 16 august 2009

Un demers umanitar!

Am primit un mail din partea deputatului de Brăila DIANA TUŞA cu o iniţiativă care chiar mi se pare lăudabilă şi la care ar trebuie să acceseze şi alţii ...şi din acest motiv am ales să postez comunicatul de presă în întregime....fiecare face cum decide.

"Conştientă de faptul că Alianţa PD-L plus PSD are o majoritate de 70% în Parlamentul României şi, prin urmare, susţinere pentru adoptarea măsurii aberante de a obliga tot personalul bugetar la un concediu fără plată timp de 10 zile, am hotărât să mă alătur demersului colegei mele liberale(n.a. - CRISTINA POCORA) de a le cere miniştrilor, deputaţilor, senatorilor, şefilor de autorităţi şi de deconcentrate să dea un exemplu făcând ei înşişi 10 zile de muncă voluntară. Înţeleg să susţin acest demers muncind 10 zile ca voluntar în luna septembrie, banii cuveniţi pentru această perioadă urmând să fie donaţi unui copil din colegiul meu, Mihaiţă, rămas singur în grija buncii, a cărei pensie nu îi permite asigurarea unui trai decent. Decizia mea de a lucra voluntar nu reprezintă nicidecum susţinerea măsurilor ministrului Gheorghe Pogea, dimpotrivă, cred cu tărie că reducerea efectelor crizei economice se face printr-un program anti-criză raţional, bazat pe realităţi economice şi nu pe hotărâri pe cât de disperate pe atât de aberante. Am procedat însă în acest fel pentru a-i determina pe guvernanţi să încerce pe propria lor piele măsurile propuse a fi încercate pe pielea altora, sperând că astfel vor conştientiza, măcar în al doisprezecelea ceas, faptul că Alianţa reprezintă un guvern rupt de oameni, de dorinţele şi necazurile acestora".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...