luni, 28 iunie 2010

Cititorilor mei dragi!

Mereu mă gândesc la dumneavoastră dragii mei cititori! Acest post vă este dedicat în special dumneavoastră, indiferent de culoarea politică ori de simpatia sau antipatia ce mi-o purtaţi. Şi astăzi mă gândesc la dumneavoastră! La toţi cei care treceţi pe aici în fiecare zi, din drag de mine sau de vreun subiect de pe aici, nu contează. Nu sunteţi puţini, m-am uitat pe statistică. Vă simt aproape, ca pe nişte prieteni care -uneori mă ceartă, alteori mă felicită, dar fiecare a contribuit la succesul acestui blog! Acesta este şi motivul pentru care am ales să vă mulţumesc acum. Pentru că după mai puţin de un an ...am urcat atât de mult! Şi promit să o mai fac! Aşadar, dumneavoastră, dragii mei, vă datorez un colţ special! Da, ştiu, astăzi am laturi sentimentale dar vroiam să vă spun că mă simt un om bun, nimerit într-o lume diversă şi ciudată. Şi totuşi... aveţi grijă de sufletele dumneavoastră!

Un comentariu:

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...