duminică, 5 iulie 2009

Si la liberali se poate!

http://www.ziua.net/display.php?data=2009-07-06&id=255383


Cum se fura alegerile
-- Stenograma Delegatiei Permanente a PNL Botosani din 21 iunie 2009 arata cum a fost cumparat votul in teritoriu si ce metode au fost aplicate

Deputatul Turcanu, initiatorul demisiei in alb la PNL
Inregistrarea discutiilor Delegatiei Permanente din data de 21 iunie 2009 a conducerii organizatiei judetene Botosani a Partidului National Liberal dezvaluie metodele prin care liberalii au ajuns la guvernare. Primari liberali din Botosani au vorbit despre turismul electoral pe care l-au practicat pentru a ridica scorul partidului, iar deputatul Florin Turcanu, presedinte al liberalilor botosaneni, a recunoscut faptul ca spera ca PSD sa iasa din toamna de la guvernare si sa faca majoritatea impreuna la Botosani.
Florin Turcanu a vorbit si despre existenta, la europarlamentare in sectiile de votare a primarilor si viceprimarilor liberali, lucru ilegal. In cadrul aceleiasi sedinte s-au facut acuzatii la adresa pedelistilor care ar fi cumparat voturile in Botosani. Liderul liberalilor botosaneni a punctat si faptul ca toti viceprimarii si consilierii actuali trebuie sa semneze angajamente pentru alegerile prezidentiale care sa prevada explicit demisia anticipata din partid in cazul unui esec. Dupa modelul "stenogramelor de la Turnu Magurele", va prezentam in exclusivitate cum se face politica si in Opozitie.
"Pana seara am carat oameni"
google_protectAndRun("render_ads.js::google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);
Primar Aurel Ungureanu, Varful Campului: "De data asta am chef si imi pot permite sa stau de vorba cu dumneavoastra si vreau sa vorbesc pentru ca am 46,2%. Mana sus cine mai are cat am eu. Alta intrebare. Va rog sa treceti in procesul verbal cu cat am crescut eu sau PNL, 400 si ceva de voturi. (n.r. - din sala se auzea intrebarea "Cum?") Ce ati facut oameni buni in ziua votului? Mana sus. Spune-ti ce ati facut in ziua votului? Ati mers numai dumneavoastra. 2,6% ce inseamna? Doi oameni si ceva si un copil de 18 ani. Nu ma-ntrerupeti. 433 de oameni in plus (...din sala: prin ce mijloace? spune cum!) Efort, patima si iar patima. La Varful Campului, Catalin Flutur a vrut sa fie pe primul loc pentru ca e nascut acolo, se trage din Varful Campului. Am o comuna foarte grea. PSD pe toata Valea Siretului este puternic. Cozmanca din Talpa putin mai incolo de Varful, la Candesti. Am o misiune grea. I-am spus dumnealui, nu i-am promis ca pot sa fac ceva, dar am facut. De ce? Am vrut sa fac o surpriza frumoasa. De ce? Il iubesc, il simpatizez pe Crin Antonescu. Vreau prin Crin si prin tot ceea ce fac eu si judetul Botosani sa facem ceva, sa saltam. Altfel, nu sunt sanse. Daca nu este patima nu este nimic. M-am trezit la sapte fara ceva. Zic, acum plec la vot. O iau pe mama de 86 de ani, nevasta-mea ca doar era certata cu mine ca nu vine la vot. Am convins-o. Si asa mai departe. Dupa care vin. Am inceput. Pana seara am carat oameni. Am primit telefon de la Catalin Flutur. Domnul Ungureanu, cari masiv. Da, car pentru ca fac activitate obsteasca. Iau de la PSD incarc si pentru dumneavoastra. Da' aduc niste oameni acolo. Pe baza absenteismului noi puteam sa ii facem o panta foarte lina lui Crin Antonescu sa ia 46%, 80-90%. Exagerez acum. Si altfel il vedea lumea. (...) Imi vine din ce in ce mai greu sa ii conving ca va invinge Crin. De ce? Pentru ca noi in ziua respectiva nu ne-am mobilizat. I-am explicat dumnealui ca nu pozele alea au valoare. Noi, mai ales unde sunt primari sau viceprimari, trebuia sa ne implicam. Eu imi doresc, nu promit, este foarte grea comuna Varful Campului, 51% sa iasa Crin din prima, din primul tur. De ce am intarziat? Unde am fost? Unde ati fost ieri? Am fost ieri si am multumit la consilieri ca ieri am implinit un an de cand sunt primar. Si am fost sa dau de baut. (....) Altfel nu merge oameni buni. V-as invita si pe dumneavoastra la un chef, dar va costa. Vrem nu vrem, facem istorie. Usor, usor vom fi trecuti undeva."
Speranta lui Turcanu
Florin Turcanu: "Lista a fost facuta asa cum a fost facuta. Consilierii judeteni au fost desemnati cum au fost desemnati si acum va rog sa analizati foarte bine cine pleaca si cine urmeaza. (...) Eu sper sa reusim sa iasa PSD in septembrie la guvernare sa facem majoritatea pe Consiliul Judetean. (...) Suntem un numar restrans care am dat bani in campanie si dam in continuare."
"Stiti cum am luat rezultate"
Florin Turcanu: "Aici avem o mare problema. Ati vazut pedelistii isi specializeaza oamenii. Pesedistii au de 15 ani oameni care merg in sectiile de votare. Noi am pus in judet, majoritatea s-au pus consilieri locali, viceprimari in sectiile de votare, copiii lor sau nevestele lor. Ne-am lacomit la un milion jumatate, doua. Pai daca luam consilieri locali...si eu am incercat sa iau decizii de astea, sa inlocuiesc consilierii locali mi-am pus in cap partidul. Imi suna telefonul, domnule imi faci mie regula. Pai, daca consilierul local sta in sectia de votare atunci cine mai merge la vot? (...) Pentru ca ma intorc iar si repet pentru ca stiti foarte bine cum am luat noi rezultatele alea cand stiti florile, autocarele si stiti dumneavoastra multe altele. Acum nu mai avem posibi­litatea asta. Acum avem nevoie de oameni buni fara nici un leu cheltuiala cum e (.....) care a luat 28%."

Un comentariu:

  1. Botosani a fost un oras frumos, cu oameni ambitiosi, dar mereu au ramas in urma. De ei se auzea doar la meteo. Au facut ce-au facut si aku au aparut peste tot in presa:)) La sfarsitul campaniei vor putea parafa o noua metoda de votare: hai cu mic cu mare la stampilare :)) Metoda Botosani - asigura candidatului voturi pe saturate! :))
    D'aia e fain anu' asta: ca e an electoral!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...