miercuri, 22 aprilie 2009

Mazare in razboi cu presa....


Am citit zilele astea despre ceea ce se intampla la Constanta...mai exact ce li se intampla bunilor mei colegi de la ZIUA de Constanta. Dincolo de subiectivismul care m-ar putea indemna sa judec situatia acum, am avut ocazia sa stau de vorba telefonic cu primarul Radu Mazare - pentru prima si intaia data, ceea ce mi se pare o super premiera si de aceea am ales sa va sugerez sa cititi aici materialul protest al colegilor - http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/deschidere-editie/de-ce-a-interzis-mazare-ziua-de-constanta.html si sa redau exact si opinia edilului:

"Ma mir ca ma intrebati pe mine lucrurile astea pentru ca cel mai indicat era sa intrebati administratorul societatii si pe cei de la difuzare. Am dat un telefon si m-am interesat pentru ca nu stiam nimic despre asta. Am inteles ca cei de la ZIUA stiu care este situatia. Vreti sa va spun eu care este si ce stiu eu? In primul rand eu sunt actionar minoritar, nu sunt administrator si nu am fost niciodata. In al doilea rand, este o chestiune strict comerciala. Daca faceti documentarea completa, intrebati-i si pe cei care se ocupa de partea comerciala de la ziarul dumneavoastra. Vedeti daca este asa cum v-am spus eu. Este foarte bine ca m-ati sunat si nu am vrut sa fiu malitios. Este o decizie comerciala pe care au luat-o cei de la Conpres si societatea si administratorul au spus ca este totul ok dar ziarul trebuie sa aiba un pret si un comision si sa fie doar pentru ziar asa cum se da ZIUA editia nationala. ZIUA se vinde cu un pret si un comision care ramane la societatea de difuzare si de distributie. Cu Telegraf la fel, Cuget Liber la fel, Evenimentul Zilei la fel ....toate revistele la fel. Peste tot in lumea asta se plateste un comision. Daca poate fi distribuit gratuit se negociaza pentru asta o suma si contra sumei respective societatea de distributie a presei il distribuie gratuit. Pentru ca nu poate sa faca lucrul asta pe nimic. Pentru ZIUA de Constanta acum nu se percepe nimic intrucat este dat gratuit. Si atunci pe langa pachetele de ziare ZIUA national care se vand si pentru vanzare societatea ia nu stiu cat 20% sau 10% si incaseaza si acopera cheltuielile de transport, distributie si aaa mai departe....pe langa ZIUA ziarele care vin se dubleaza cantitatea cu ZIUA de Constanta de la care firma nu ia nimic. Le cara, le distribuie si nu incaseaza nimic. Si atunci firma, repet din ce m-am interesat acum, mi-au spus «dom'le noi nu aveam nimic dar sa puna un pret sau sa ne dea niste bani pentru serviciul asta. Asta este toata povestea. Sunt actionar minoritar, majoritar este nea Mihai Cargioc si de administrarea societatii se ocupa Sorin Strutinski de 10-15 ani. Acum l-am sunat si mi-a explicat si daca ma intrebati pe mine in calitate de actionar minoritar si care as fi prejudiciat la profit cred ca are dreptate. Pai cum sa distribui ziarele din Romania gratuit si pe banii cui...Pe banii mei ca actionar? Sa platesc eu salarii si firma nu incaseaza nimic....motorina, masini. Nu mai stiu exact acum cate actiuni am pentru ca ne-a mai cesionat nea Mihai Carciog niste actiuni. Si aia de la ZIUA de Constanta pot scrie ce vor in continuare. E treaba lor."

Un lucru este clar: colegii mei vor scrie mereu ceea ce considera ca trebuie iar primarul Mazare va actiona si el asa cum crede...deci, oricum, adevarul il detine fiecare! Depinde doar de dovezile ce vor aparea de-a lungul timpului ...care sa dea dreptate unora sau altora!

Un comentariu:

  1. ... neicusorule, ... si puicusorule,
    Daca avea America businessmen-i de nivelul lui Maestro MAzare, ...
    nu mai era criza la New York, si nu mai cadea bursa,
    Iar daca nu cadea bursa de NY, nu mai avea Boc cel Mic nevoie de imprumut de la FMI ...

    So help us God ...

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...