duminică, 2 august 2009

Vacanta!


Pana pe data de 15 nu-s in tara(ma duc pana in racoroasa Suedie :)) asa ca va propun un exercitiu asta dupa ce acela care m-a convins de utilitatea acestui blog mi-a sugerat sa o las mai usor cu razboiul meu cu liberalii....este posibil ca el sa aiba dreptate.M-am gandit foarte serios. Asa ca in acest interval in care eu voi fi off-line va propun sa-mi lasati toate gandurile si sugestiile dumneavoastra in ceea ce priveste imbunatatirea continutului acestui blog...promit sa public absolut tot ce-mi trimiteti. Fac aceasta promisiune mai ales dupa ce Radu F a adus in discutie o posibila cenzura....apoi ii spun lui "eu..."...sa stii ca o sa imi lipseasca toate comentariile pe care de obicei le faci....apoi,mai era alter ego care a disparut de ceva vreme si mirandolina....Va astept absolut pe toti cu sugestii de orice gen. Am sa le analizez si am sa va dau feed-back tuturor! Pana una-alta va doresc vacanta placuta tuturor si sa ne "vedem" cu bine cu toti!

7 comentarii:

  1. Sa te bucuri de vacanta pentru ca o meriti din plin, si sa te gandesti si la cei care , din anumite motive,nu pot gusta din aceste lucruri absolut firesti si normale, sa bei o bere si pentru noi, cei care ramanem acasa. Vacanta placuta si distractie faina , sa te intorci sanatoasa, nor sa ne lipseasca materialele de pe blogul tau , noi ce o sa mai comentam? Cat despre liberali...SA-I IA DRACU!

    RăspundețiȘtergere
  2. Referitor la sugestii ma gandeam ca putem aborda o gama mai variata de subiecte, nu musai politice. Stiinta, literatura, de ce nu, monden. Sigur ca unii sunt buni cunoscatori si analisti politici dar hai sa extindem putin sfera si sa fie "liber" la discutie in orice domeniu de interes, mai ales ca dumneavoastra aveti capacitatea sa ne oferiti o gama larga de subiecte de " ciufulit".

    RăspundețiȘtergere
  3. pai hai dom'le sa vorbim si de sport...ce are? Nu?Vacanta placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam lunga vacanta :) inseamna ca nu te-a afectat deocamdata criza....eu ma duc in vacanta pe litoralul nostru insorit...na! Ma gandesc si cand ma intorc iti sugerez subiecte

    RăspundețiȘtergere
  5. pai io zic sa te mai iei si de altii nu doar de PNL ...ca toti o merita din plin si pesedeii,si taraneii ....toti!La politica si la fotbal toti ne pricepem,nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa parerea mea si Geoana merita niste bobarnace...eu am ajuns pe blog asta abia acum insa mi se pare interesant...si da si eu cred ca pe langa politica mai exista si alte subecte...tine-o tot asa! E misto ce faci tu aici...succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred ca se poate vorbi de cenzura aici...eu cel putin nu am simtit asta. Nu vreau sa iti fac sugestii ci doar sa iti spun - tine-o asa ca o faci bine indiferent ca te iei de liberali sau de altii

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...