vineri, 12 februarie 2010

Ilie şi Amalia Năstase, divorţează!


"Datorita zvonurilor apărute în ultima perioadă şi pentru a evita speculaţiile de presă ce pot apărea, am hotărât să divulgăm noi pasul pe care am hotărât să-l facem. Aşadar, confirmam zvonurile conform cărora Ilie şi Amalia Nastase s-au hotărât să divorţeze. Deşi încă de la început nimeni nu dădea nicio şansă relaţiei, nu am dat nicio secundă atenţie părerii altora şi, în câţiva ani, am constituit împreună o echipă pe care toată lumea o admira, ajutându-ne unul pe altul, împrumutând unul de la altul calităţi, bazându-ne unul pe altul. De-a lungul acestor ani am trecut prin momente foarte fericite, dar şi foarte grele câteodată şi faptul că am fost uniţi ne-a ajutat să trecem cu bine peste toate încercările. Cea mai mare realizare a noastră ca şi cuplu o reprezinta doua minuni divine, Alessia si Emma, care sunt cele mai importante fiinţe pentru noi în această viata. Ele sunt motivul pentru care scriem aceasta scrisoare. Noi am decis să ne despărţim pentru ca am ajuns la o răscruce a vieţilor noastre în care amândoi stim că nu putem continua decât ca prieteni. Deşi poate părea idilic ce spunem, am văzut prea multe lucruri urâte în jurul nostru, în media şi în societatea românească şi nu vrem sub nicio formă să devenim zi de zi sursa savuroasa a iubitorilor de scandaluri şi să devenim sursa de interese. Astfel, am ales să comunicăm decizia noastra tuturor celor interesaţi de ce se întamplă în viaţa noastra publica prin aceasta scrisoare şi ştim că va trezi un val de curiozităţi, dar am vrea să vă comunicam că nu o sa putem permite accesul ziarelor sau a media în viaţa noastră mai mult decat am decis noi. Avem doi copii minunati pe care nu vrem să-i punem sa plăteasca preţul de a fi cunoscuti parinţii lor si din acest motiv de a le fi invadată viaţa. Ca oricare dintre voi, şi noi ne iubim şi protejam copiii la fel de mult. Nu avem interes mediatic, publicitar sau de imagine. Dorim doar sa fim deschişi ca şi până acum şi să nu cream conjuncturi pe care nu ni le dorim. Am decis să scriem aceasta scrisoare mai repede decât ne-am fi dorit datorită faptului că anumiţi "prieteni" care au aflat de la noi despre aceasta decizie au înţeles să răspândească ceea ce trebuia să rămână doar pentru ei si din acest motiv am vrut sa linistim toata lumea curioasa din jurul nostru. Am scris aceste lucruri pentru că respectam opinia tuturor despre noi şi credem ca aceia care ne admiră ca şi cuplu, dar şi ca oameni in particular trebuie să ştie ca nu vor vedea lucruri urâte din partea noastră. Desigur, nu putem controla toate interesele prost intenţionate şi toate răutăţile gratuite. Mesajul însă este simplu: nu vom continua ca şi cuplu, dar vom continua să fim prieteni, parteneri şi părinţi.
Vă mulţumim, Amalia şi Ilie"

Amalia şi Ilie Năstase s-au cunoscut în 1996 la concertul lui Sting şi a fost dragoste la prima vedere. Deşi nimeni nu dădea nicio şansă relaţiei lor, în 2003 s-au căsătorit la Paris în prezenţa prietenilor apropiaţi, celebrităţi din lumea sportului, filmului şi oameni de afaceri. Soţii Năstase au împreună două fetiţe, Alessia (6 ani) şi Emma (3 ani).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...