duminică, 14 februarie 2010

DIACONESCU catre membrii PSD: “NU MA RETRAG DIN COMPETITIE!


Cristian Diaconescu a pus capat speculatiilor conform carora se va retrage din competitia electorala in favoarea altui contracandidat, printr-o scrisoare deschisa trimisa membrilor PSD: „Am ajuns sa ne inselam în propriul partid. Nu mă retrag din competiţie. Nu mă retrag pentru că am un Program Politic de Stânga în care cred şi pe care doresc să îl aplic împreună cu colegii mei”. In ultima saptamana, Cristian Diaconescu a avut deplasari in tara unde a participat la intalniri cu liderii judeteni. Vineri a participat la Conferinta Extraordinara a organizatiei PSD Neamt, unde a primit mesaje de sustinere atat de la membrii din judetul Neamt cat si din alte organizatii judetene motiv pentru care declara ca a facut o sinteza din dorintele dar si doleantelele acestora si o transmite acum tuturor, in prag de Congres. Diaconescu face apel catre „cinste si corectitudine” in organizarea congresului si afirma ca 'Este o opţiune care presupune curaj şi voinţă politică pentru schimbare. Vă asigur că nu veţi mai fi dezamăgiţi'. Diaconescu subliniaza ca are „un program politic de stanga” menit sa redea forta si demnitatea celui mai mare partid politic din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...