vineri, 12 februarie 2010

Contre între Ilie Sârbu şi ginerele său, Victor Ponta

La Conferinţa Judeţeană Extraordinară a PSD Timiş Ilie Sârbu, fost ministru al Agriculturii, şi-a declarat susţinerea pentru Mircea Geoană. Sârbu a spus că oponenţii acestuia nu au niciun drept să îi acuze de luarea unor decizii greşite, deoarece au făcut parte din conducere şi le-au aprobat. Ginerele său, Victor Ponta, a spus după şedinţă că el a şi-a câştigat dreptul de a spune ce crede după ce a stat alături de Geoană în campanie. Preşedintele PSD Timiş, Ilie Sârbu, a declarat joi, la Timişoara, că unii dintre candidaţii la şefia partidului nu au nicio justificare în momentul în care îl critică pe Mircea Geoană, pentru că au făcut parte din echipa lui şi au participat la luarea deciziilor. "(...)Unii dintre candidaţi nu au nicio justificare în momentul în care îl arată pe Mircea Geoană cu degetul. Ceilalţi, Ion Iliescu - a fost în echipă, preşedinte onorific, domnul Năstase, e vreunul dintre ei care care poate spune că noi am luat decizii fără să-i consultăm? (...) E un lucru firesc să se împartă oamenii, că tot din echipa asta performantă, neperformantă, zic unii, tot din echipa asta, tot de aici au fost elitele. Cristian Diaconescu, Miron Mitrea a fost şi el în echipă, şi-au format o imagine, au muncit mult, din punctul acesta de vedere nu cred că pot exista supărări", a declarat Ilie Sârbu, la finalul lucrărilor Consiliului Judeţean Extraordinar al PSD Timiş. Vicepreşedintele PSD, Victor Ponta a declarat, la rândul său, după lucrări, că şi-a câştigat dreptul de-a spune ce crede despre partid, în momentul în care a făcut şi el parte din echipa lui Mircea Geoană. "Am fost chiar purtătorul dânsului de cuvânt. Nu l-am criticat, dar am zis că nu-l votez, dar eu credeam că în cele şase săptămâni în care am stat alături de Mircea Geoană şi în care m-am bătut, tocmai mi-am câştigat dreptul să spun ceea ce cred despre partid", a declarat vicepreşedintele PSD, Victor Ponta. Conferinţa Judeţeană Extraordinară a PSD Timiş a votat, joi, 26 de delegaţi la congres şi alţi patru supleanţi. Preşedintele PSD Timiş, deşi şi-a declarat susţinerea pentru Mircea Geoană a precizat că nu a dat un mandat filialei din acest punct de vedere. "N-am cerut un mandat, că mie mi-a demonstrat în 2005 că mandatul pe care l-am votat vizavi de susţinerea domnului Iliescu nu a avut niciun efect. Cred eu că fiecare dintre candidaţi are timp suficient, are materiale la dispoziţie. Domnul Geoană şi-a trimis deja proiectul politic. (...) Sunt convins că şi ziua Congresului va fi decisivă, emoţiile care se crează în sală, intervenţiile candidaţilor vor conta foarte mult", a spus Sârbu. Părerile în filiala PSD Timiş cu privire la viitorul şef al PSD sunt împărţite. Unii sunt pro-Adrian Năstase, iar Organizaţia Municipală PSD Timişoara şi-a exprimat susţinerea pentru Victor Ponta. "Am făcut o consultare a Consiliului Municipal lărgit, cu 120 de membri prezenţi. Printr-un vot secret a ieşit că ne dorim o schimbare. A câştigat din primul tur Victor Ponta. Mai rămâne să convingem şi persoana respectivă să candideze", a spus preşedintele PSD Timişoara, Sorin Grindeanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...