luni, 7 septembrie 2009

Radu Duda face cheta pentru plimbările lui prin străinătate


Da, exact asta face Radu Duda şi o spune explicit pe blogul său.
"Joia trecuta, pe 3 septembrie, la ora 10, am primit la Palatul Elisabeta pe multi dintre cei care ne-au stat alaturi in efortul nostru. Desigur, nu au putut veni prea multi din orasele tarii, nici macar toti cei care domiciliaza in Bucuresti. Dar gradina Palatului a fost din nou plina de tineri, alaturi de personalitati ale societatii civile, de colaboratori ai Casei Regale si fideli de zeci de ani ai Majestatii Sale Regelui.
Am vorbit despre pagina pe care o intoarcem astazi si de ceea ce vom continua sa facem pentru România, incepând de mâine dimineata. Principesa Margareta si cu mine ne vom dedica, exact ca inainte, proiectelor pe care le gasim definitorii pentru Casa Regala si necesare pentru consolidarea României si interesele ei fundamentale.
Am citit in mai multe dintre comentariile primite in ultimele zile ideea ca as fi oprit campania fiindca am inteles ca nu voi câstiga alegerile. Este complet fals. Intentia de vot in favoarea mea putea urca pâna la 29%, daca actiunea mea publica ar fi putut sa se desfasoare in conditii normale. Acest procentaj a fost masurat cu profesionalism si competenta de Gallup.
Am hotarât sa opresc campania pentru ca nu am avut posibilitatea de a o continua. Nu mi-a lipsit nici mie, nici putinilor mei colaboratori increderea, speranta si curajul. Ne-am oprit fiindca nu mai aveam NICI un mijloc sa continuam.
Dar fiti siguri ca exercitiul candidaturii imi da, de aici incolo, o pozitie complet diferita decât pâna acum. Vom putea, asadar, servi idealurile noastre comune, in mod mult mai eficient si influent.
Vom continua sa gazduim, la Bucuresti, Serile Palatului Elisabeta, dedicate unor institutii, companii, regiuni, asociatii sau domenii de activitate, pentru a le putea incuraja in demersul lor public. Vom incepe chiar din luna septembrie. In paralel, Palatul Elisabeta va fi locul de intâlnire cu multe personalitati politice, economice, diplomatice, culturale, militare, români si straini, in incercarea de a prezenta lumii o Românie plina de potential si viitor si de a incuraja, la noi, profesionalismul si competenta din fiecare domeniu.
Principesa Margareta va continua proiectele sociale, culturale si educationale ale Fundatiei Principesa Margareta a României, ajunsa la vârsta de aproape 20 de ani.
Vom continua, lunar, vizitele noastre in tara, in proiectul Orasele României, pentru consolidarea si conectarea comunitatilor locale la lumea europeana.
Vom merge, ca si pâna acum, in Europa, in cadrul “Initiativei Europa Regiunilor”, pentru conectarea Europei regionale la judetele si regiunile românesti de dezvoltare.
Desigur, vom continua “The Friendship Tour”, un proiect inspirat de actiunea Reginei Maria, in statele care compun SUA. Vom extinde, insa, actiunea in tot nordul continentului american si, pe urma, vom incerca sa fim prezenti, sustinând interesele fundamentale ale României si in spatii importante, influente si prospere din Asia ori America Latina.
Pe situl meu, www.princeradu.ro/, voi continua sa primesc, de aici incolo, mesaje de sustinere si donatii online. Ele vor fi, desigur, de mare folos pentru actiunile noastre publice viitoare. Sustinerea, morala si materiala, a demersurilor noastre publice, are mare importanta. Ea arata capacitatea societatii noastre de a se uni in jurul unei idei, a unui proiect, de a avea spirit civic si responsabilitate. De asemenea, solidaritatea dumneavoastra va fi o importanta pavaza impotriva oricaror manifestari ostile, care vor fi numeroase de aici incolo. Nimic nu a iritat mai mult pe cei care s-au opus candidaturii mele, decât numarul crescând al celor care doreau, inocent si dezinteresat, dar profund si responsabil, România Altfel.
Dorim o Românie cu institutii puternice si profesioniste, o tara cu un Stat respectabil si cu un comportament predictibil. O tara cu comunitati locale incurajate si prospere, nu umilite si tinute in izolare.
Casa Regala nu este o institutie a societatii civile, nici o institutie politica. Ea este parte definitorie, istorica, a Statului român. De aceea, tot ceea ce Majestatea Sa Regele a facut dupa 30 decembrie 1947, ca si actiunea Principesei Margareta de dupa 1990 si, in fine, tot ce am facut impreuna in România dupa 2001, trebuie privit din aceasta perspectiva.
Va rog sa veniti, alaturi de Principesa si de mine, pe drumul unui nou inceput."
Ştiu că demersul Casei Regale va avea mulţi fani însă în perioada asta critică sunt convinsă că va avea şi mulţi "contra"...sunt curioasă care va fi următoarea mişcare a lui Duda.

2 comentarii:

  1. Eu nu stiu cum de au atata nesimtire sa cerseasca bani ca sa-si plimbe hoiturile cand lumea nu are ce manca. Oare sunt oameni inconstienti care ar da bani din munca lor sa se plimbe lichelele astea? Ce, regele a dat cuiva ceva vreodata? Bunicii mei povesteau cum le puneau botnitza la gura oamenilor care culegeau viile sa nu manance struguri, asta facea Casa Regala. Cah, mi-e scarba de ei si de capusa asta de Duda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ori principele ne crede prosti ori ne crede lunatici! Cum sa inghitim galusca cu candidatura sa, avandu-l in spate pe Patriciu, care se pare este sustinator al Casei Regale, ca si cum ar fi o simpla plimbare pe Calea Victoriei? Ce ne pregateste pt urmatoarele alegeri? De ce Casa Regala are bani doar pentru serate la Palatul Elisabeta si nu se implica in proiecte care sa faca ceva pt Romania? Domnule Duda, dupa ce ca nici numele nu va ajuta, nu incercati sa fiti mai mult decat puteti: un actor grabit...

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...