luni, 28 septembrie 2009

Liberalii vor referendum pentru legalizarea prostituţiei!

Apele se agită tot mai mult printre partide, fie că este vorba de opoziţie ori de cei de la putere. Aud că senatorul liberal Puiu Haşotti le-a propus colegilor ca liberalii să se certe cu PSD, înainte de a şti ce decizie iau pesediştii.
Surse mele mi-au mai spus că liberalii s-au certat în cadrul Biroului Politic Central pe seama strategiei ce trebuie să o aplice liberalii. "Avem informaţii că PSD va ieşi de la guvernare şi va ajunge în opozi]ie şi trebuie să profităm de asta. Demiterea lui Nica nu se datorează declaraţiei legate de posibila fraudare a alegerilor ci faptului că s-a ajuns prea departe în dosarul «trafic de armament». Dacă eram uniţi am fi putut să mutăm discuţia pentru câteva zile spre familia lui Traian Băsescu şi nicidecum spre referendum sau moţiuni. Dar nimeni nu poate înţelege asta", mi-a spus un vicepreşedinte al PNL.
Acelaşi vicepreşedinte mi-a mai spus că "noi ne-am certat aiurea pe paternitatea moţiunii şi am discutat trei ore propunerea unui primar din Slatina care vrea să facă pe 6 decembrie un referendum şi să pună întrebarea dacă românii sunt de acord cu legiferarea prostituţiei ca să îi dea peste nas lui Băsescu". Sursele mele mi-au declarat că în BPC de ieri(luni) liberalii luau decizii funcţie de ce vedeau la televizor. "Se hotăra că nu susţinem vreo moţiune a PSD ca să le dăm peste nas pentru că nici ei nu susţinut-o pe a noastră şi apoi venea altul cu altă idee şi iar ne certam. Apoi a venit Tăriceanu care a spus că e bine să fie depusă moţiunea chiar dacă nu ar fi susţinută de UDMR şi aşa a rămas".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...