duminică, 14 iunie 2009

Vreti sa fiti tratati regeste, mergeti la Regal in Costinesti!

Daca ajungeti dimineata acolo ori va treziti pe terasa, va sugerez sa incepeti cu o cafea in patru culori - este o idee perfecta!
































Va spun cu mana pe inima ca am mers, cu putin timp in urma, cateva zile pe litoral si am ajuns printr-o intamplare fericita la Hotel Regal din Costinesti http://www.hotelregal.ro/ .....si chiar daca am fost sceptica la inceput managerul hotelului Adrian Mazilu m-a facut sa las la o parte toate indoielile...de la primirea de care am avut parte pana la tratamentul din partea ospatarilor, totul este deosebit si de aceea va sugerez ca daca aveti drum prin zona sa popositi si la hotelul acesta. Chiar isi merita banii!







Si pentru ca de obicei pozele vorbesc, asa am sa fac si eu si am sa va arat cam cum e pe acolo chiar daca puteti sa va faceti o impresie si din pozele de pe site-ul hotelului







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...