miercuri, 3 iunie 2009

TRU imbraca-te!


In momentul in care am citit pe blogul lui Ioska despre faptul ca saracu' TRU(Traian Ungureanu) apare imbracat cu aceleasi haine la fiecare miting electoral, mi-am spus in sinea mea ca este o rautate din partea colegului meu. Insa acum cand am vazut ca si la ultimul miting de la Slatina, TRU este imbracat EXACT la fel..nu mai este nici un dubiu. Saracu' nu are cu ce! Poate ar fi bine ca EBA sau alte doamne din partid sa il consilieze pe TRU in materie vestimentara...macar pentru inceput!
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...