duminică, 28 iunie 2009

O altfel de muzica simfonica...
















Cum niciodata nu auzisem cum suna Mozart cantat la chitara electrica si cu orchestra simfonica am acceptat invitatia de a participa la ultimul concert "Mozart Rocks" organizat la sala Palatului. La finalul spectacolului mi-am dat seama ca evenimentul isi propune sa realizeze o reeducare a gustului tinerei generatii in sensul apropierii de muzica universala intr-un mod accesibil si in al doilea rand de promovare a ideii de valoare si virtuozitate in actul muzical de inalta calitate care nu se poate obtine decat prin munca si dedicatie....Ma bucur ca un astfel de spectacol prinde la public, ma bucur ca nu sunt doar artisti conservatori pe taramurile astea autohtone, ci si oameni cu o pregatire muzicala extraodinara care incearca sa faca muzica simfonica mult mai accesibila…As vrea sa vad mai multa lume in salile de concert, la spectacole de muzica simfonica… insa…muzica simfonica cere intelegere, cere profunzime…iar noi suntem din ce in ce mai superficiali…

2 comentarii:

  1. Am fost si eu la concert si am fost surprinsa de multimea care a venit. Am avut falsa impresie ca romanii n-ar gusta ceva atat de "excentric". Foarte interesanta armonizarea dintre orchestra si chitaristi, dar as fi preferat sa fie ceva mai mult cor daca se putea si ca durata sa fie mai scurta.
    Jos palaria dlui dirijor N. Soare! La sfarsitul celor 2.30h de concert avea camasa uda!

    RăspundețiȘtergere
  2. super articol
    chiar m-a facut sa regret ca nu am fost la concert
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...