luni, 4 mai 2009

am revenit....


























Dragii mei,
Am lipsit atatea zile deoarece am avut si eu ca tot omu' cateva zile libere...si am ajuns pe malul marii unde m-am simtit absolut minunat si unde va sugerez si voua sa mergeti.
Este minunat! Atat pot spune....adica stati ca va mai pot spune si altceva...pe distanta dintre Cazino(in statiunea Mamaia) si hotel Rex l-am putut admira cum s-a dat in spectacol fostul pilot de Formula 1 David Coulthard....nu cred ca are sens sa va mai povestesc ci mai bine sa va dau ocazia sa vedetzi ce si cum.....


Un comentariu:

  1. Am fost si eu acolo.....pfuuuuuuuuu....adevarate motoare si aici ma refer si la monopostul de F1, dar si la fitzele de fitze din Mamaia! Iar cu ocazia asta am si un mesaj pt Dorobanti: ESTE DEPASIT! incercati Irish Pub din Constanta, Bambu din Mamaia sau Marco Polo (macar se mananca super)!
    1 mai muncitoresc...tralalalalalalalalalalalalala

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...