luni, 27 aprilie 2009

Preda a ramas cu buza umflata!


Cristian Preda este unul dintre blogg-erii - http://www.cristianpreda.ro/ pe care ii citesc zilnic si recunosc faptul ca opiniile sale sunt chiar pertinente desi pe alocuri subiectivismul lui portocaliu se detecteaza cu mare usurinta. Este evident atasamentul sau pentru presedintele Traian Basescu si pentru partidul pe listele caruia in iunie candideaza cu speranta ca va ajunge unul din cei 33 de europarlamentari pe care ii avea Romania pentru urmatorii patru ani.
M-am bucurat pentru Preda cand am admirat zilele trecute pe blogul sau poze de la Paris din parcul de langa "Invalides"...chiar l-am invidiat. Insa numai putin pentru ca dupa ce am auzit apoi vestea cea trista, mi-am spus ...upsss...ce va face Preda fara cel putin 500 de voturi pe care se putea baza oarecum la europarlamentare? Dar sa va spun despre ce este vorba. S-a dus zilele trecute al nostru tanar consilier prezidential pana peste mari si tari unde a participat la un summit al francofoniei si s-a intors cu buza umflata. A ramas fara telefonul mobil care continea 500 de numere de telefon si o data cu acest obiect absolut indispensabil i-au fost sustrase si cartile de credit.

Jale mare la Cotroceni!

Un comentariu:

  1. Asta mi se pare tare! ca sa vezi ca nu doar la noi se intampla asa ceva :)) Care e diferenta intre furatul la noi si 'pierdutul' la EI? Nici una pentru ca amandoua au acelasi raspuns: telefonul nu se mai intoarce la 'apropitar' :))

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...