joi, 23 aprilie 2009

Arogantza lui Nastase...


Mi se pare culmea impertinentzei sa ai probleme de imagine, sa fii platit din banii statului si sa fii la fel de arogant precum erai cand te gaseai vremelnic in cladirea Palatului Victoria. Am incercat sa iau legatura telefonic cu presedintele de onoare al pesedistilor Adrian Nastase, crezand ca este cat se poate de normal....cel putin asa vrea sa pozeze cand trece agale pe holurile Palatului Parlamentului si cand ziaristii nu mai alearga disperati dupa o declaratie de-a sa...insa, ghinion! Ori era el intr-o zi proasta, ori eu....ori, mai exista o ipoteza. Adrian Nastase inca se mai crede al patrulea om in stat...ERONAT domnule Nastase! A trecut timpul dumneavoastra!

Iata totusi raspunsurile seci ale lui Nastase la acest material
http://blog.mmitrea.ro/2009/04/23/cine-comanda-arestarile/

"Nu am citit. Imi pare rau. Regret dar am alte lucruri de facut astazi. Maine plec din tara pentru o saptamana."

Vant bun din pu(l)pa, domnule Nastase!

Un comentariu:

  1. Felicitari in primul rand realizatoarei: in sfarsit un blog fara B.S.-urile generate de "politically correctness", care nu fac altceva decit sa inchida perspectivele unui jurnalism de valoare, cu false cenzuri, generate de o societate in declin cultural, ... si intelectual .

    Poate exista si altii care au curajul sa isi exprime liber opinia, independent de "trendu" -ul de sezon (ca , vezi draga Doamne' , curentul de moment nu mai e o expresie "cool").

    Mult Success,
    si
    Atept sa va vad ca ziarele de limba Romana din USA se vor inspira din stirile obiectiv prezentate, fara "fasoane" de sezon, din blog-ul Dumneavoastra.

    May you live in interesting times!
    A-Lex JUSTICE

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...