luni, 27 aprilie 2009

liberalii saraci lipiti pamantului...











Cam de asta a vrut sa ma convinga zilele trecute liderul Crin Antonescu. La intrebarea mea daca partidul pe care il conduce si-a angajat o echipa de strategi care sa le asigure liberalilor un castig real la europarlamentare si la prezidentiale, Crin senin a raspuns: "Nu, nu ne-am angajat si ar cam trebui insa noi niciodata nu am fost un partid bogat..mereu am fost pe locul trei".




Numai ca dragii mei,fara sa fiu carcotasa mi-am propus sa va arat incet-incet colectia de masini care se aduna cel putin o data pe saptamana in fatza sediului central al Partidului National Liberal.




Si abia apoi sa imi spuneti dumneavoastra daca este PNL un partid sarac, ' au ba...






PS : masina neagra este a distinsului europarlamentar Cristi Busoi iar cea alba a secretarului general al partidului Radu Stroe....dupa buget coane Fanica!Deh....este criza!



2 comentarii:

  1. Nu stiu foarte multa istorie, dar de cand sunt ei liberalii au avut idei multe si bani putini! Nu ar fi mai bine sa=si liciteze masinile pentru niste 'galbeni'?

    RăspundețiȘtergere
  2. luati-o altfel. baietii astia ajuta de fpat si de drept Dacia. ei si-au cumparat masini germane nu? au sprijinit in acest fel economia germaniei. si germania? nu cumpara Logan cu miile? nu mai dati cu noroi bre ca ei e patrioti ascunsi

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...